KTM 390 ADVENTURE w wersji na 2023 rok pokona jeszcze trudniejsze trasy
Po potwierdzeniu przez KTM anulowania projektu 490 austriacka marka ogłosiła powrót modelu 390 ADVENTURE z ulepszeniem, o które prosiło wielu fanów tego podstawowego motocykla pomarańczowych.
Chodzi o szprychowe koła. Zmiana nie tylko poprawia wygląd małolitrażowego łowcy przygód, ale także zwiększa jego wytrzymałość w terenie. 19-calowe przednie i 17-calowe tylne koła charakteryzowane przez KTM, jako wytrzymałe i lekkie, posiadają anodowane na czarno aluminiowe obręcze owinięte w opony Continental TKC70.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
Dla sprawnego pokonywania nierówności terenowych motocykl jest wyposażony w osprzęt WP Suspension APEX, oczywiście z regulacją kompresji i odbicia z przodu, oraz napięcia wstępnego i odbicia z tyłu. Dzięki byłemu mistrzowi rajdów Quinnowi Cody'emu, który pomógł opracować specyfikację zawieszenia, model 390 ADVENTURE ma dobre współczynniki i szeroki zakres ustawień tłumienia, dzięki czemu można swobodnie modyfikować nastawy fabryczne.
Sercem maszyny jest ten sam 4-suwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 373 cm3, który osiąga moc 44 KM przy 9000 obr./min i moment obrotowy 37 Nm przy 7000 obr/min. Dwa katalizatory zapewniają oddychanie zgodnie z celami emisji, podczas gdy zbiornik paliwa o pojemności 14,5 l gwarantuje wystarczający zasięg, aby konkurować z większymi motocyklami przygodowymi.
Inne cechy pojazdu to Ride-by-Wire, kontrola trakcji, ABS w zakrętach, tryb Offroad (większy poślizg tylnych kół), połączony ABS Offroad (wyłączony z tyłu, zmniejszony z przodu), 5-calowy kolorowy wyświetlacz TFT z integracją Bluetooth, światła LED, przednia szyba z dwoma pozycjami i hamulce Brembo BYBRE, czyli 320 mm przednie i 230 mm tylne tarcze z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu.
Na rok 2023 KTM 390 ADVENTURE występuje w dwóch wariantach: edycja ze szprychami i wersja z odlewanymi kołami oraz czarno-pomarańczową lub niebiesko-pomarańczową kolorystyką. KTM zadbał również o świeży wygląd, wprowadzając nową grafikę, która według austriackiej marki pochodzi z jej "wyścigowego tła".
Podobnie jak pozostałe modele KTM ADVENTURE z 2023 roku, oba motocykle są gotowe do akcji już od pierwszych dni roku i można znaleźć u autoryzowanych dealerów KTM.
2023 KTM 390 ADVENTURE najważniejsze cechy:
• nowe, twardsze, aluminiowe koła ze szprychami, zapewniające solidny, dodatkowy potencjał terenowy i doskonałe osiągi dzięki oponom CONTINENTAL TKC70,
• zupełnie nowy schemat kolorystyczny i graficzny na rok 2023 zapewniający świeży i sportowy wygląd,
• niezawodny 4-suwowy silnik o pojemności 373 cm3, generujący moc 44 KM przy 9000 obr./min i moment obrotowy 37 Nm przy 7000 obr./min,
• lekkie i pewne stalowe podwozie z regulowanymi widelcami i amortyzatorami WP APEX 43 mm,
• elektronika Bosch wspomagająca najnowszą generację systemów Motorcycle Traction Control i Cornering ABS,
• masa 172 kg z pełnym paliwem, 14,5-litrowym zbiornikiem paliwa i 830 mm najniższej wysokości siedzenia,
• szeroki wybór części KTM PowerParts, w tym akcesoriów, części zamiennych, elementów estetycznych, sprzętu jeździeckiego i innych.







Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze