tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM 1290 Super Duke GT - tak bêdzie wygl±da³!
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KTM 1290 Super Duke GT - tak bêdzie wygl±da³!

Autor: Beavis 2015.10.07, 09:02 2 Drukuj

Premiera na targach EICMA, a mimo to już dziś możemy przyjrzeć się KTM-owi 1290 Super Duke GT.

KTM udostępnił zdjęcia najnowszego turystyka w gamie, modelu 1290 Super Duke GT. Duchowy następca SMT zostanie oficjalnie zaprezentowany podczas targów EICMA w Mediolanie, już za dosłownie kilka tygodni. Motocykl nie będzie różnił się przesadnie od przedprodukcyjnego prototypu ze zdjęć obok. Jedyne co pozostało do odkrycia to kolorystyka, ale nawet w fabrycznym kamuflażu GT wygląda nieźle.

NAS Analytics TAG

Co nowego w Super Duke GT? Obok regulowanej szyby GT otrzymał aktywne zawieszenie marki WP (rozwiązanie znane chociażby z modelu Super Adventure), podgrzewane manetki, automatycznie wyłączające się kierunkowskazy czy system doświetlania zakrętów. GT posiada tą samą jednostkę napędową co Super Duke R, która jednak przeszła sporą modernizację.

Przekonstruowana głowica i komora spalania pozwalają modelowi GT spełniać normy emisji spalin Euro4, ale także - a może przede wszystkim - pozytywnie wpływają na moment obrotowy i moc maksymalną. Jakby bazowych 180. koni mechanicznych było mało, Super Duke GT najprawdopodobniej będzie mocniejszy. W standardzie Super Duke GT otrzymał quickshifter, kontrolę trakcji, MSC (ABS pozwalający na hamowanie w złożeniu), system wspomagania startu na wzniesieniach (!!!), system zapobieganiu blokowania tylnego koła czy w końcu zmienne tryby pracy jednostki napędowej. Zbiornik paliwa zwiększono do 23. litrów. Szaleństwo, prawda?

Polityka "zapełnienie każdej luki", która uprawia KTM ma oczywiście sens i jest odbiciem tego, co aktualnie wyprawia branża samochodowa. GT bez wątpienia będzie świetnym motocyklem, chociaż w moim odczuciu istnieje bardzo mało motocyklistów potrzebujących 180+ KM w motocyklu z założenia turystycznym. Stąd zresztą konieczność zastosowania zestawu elektronicznych wspomagaczy, bez nich wiele maszyn nie dojechałoby od dealera do domu nowego właściciela.

Jak powtarzałem wielokrotnie - ja czekam na KTM-a 390 Adventure!

Foto: KTM

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê