tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM 1290 Adventure S i 1090 Adventure S - pierwsze wra¿enia
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KTM 1290 Adventure S i 1090 Adventure S - pierwsze wra¿enia

Autor: Lovtza 2017.02.13, 12:49 1 Drukuj

Za nami produktywne dwa dni za starami KTM 1290 Adventure S i 1090 Adventure S. Nowe motocykle są rzeczywiście nowe i zapowiadają się jako wyjątkowo ciekawa oferta w sezonie 2017.

Zacznijmy jednak od początku, czyli od nowego 1090 Adventure S. To maszyna oparta na ubiegłorocznym 1050 Adventure, ale w pełni odblokowana. Silnik, który zmniejszono na potrzeby 1050 Adventure do 1055cc pojemności skokowej teraz nie jest sztucznie blokowany do 95KM i rozwija pełne 125KM. Oznacza to płynne i dynamiczne wkręcanie się na obroty oraz bardzo dobrą dynamikę, niewiele ustępującą chociażby wypadającemu z oferty 1190 Adventure. Nowy 1090 Adventure S jest ciut lepiej wykonany od 1050, nie znajdziemy w nim chociażby brzydkich lusterek czy tanio wyglądających detali. Na miejscu jest natomiast układ kontroli trakcji i porządny ABS. Zastrzeżeń nie budzą również zastosowane komponenty, w tym podwozie i hamulce, choć te pierwsze mają ograniczony zakres regulacji. Niezależnie od tego nowym KTM jeździ się bardzo dobrze, urzeka poręczność i komfort, a dynamika wydaje się być optymalna dla tego typu pojazdu. Pomarańczowi chcą tym modelem zaatakować takich graczy jak Suzuki V-Strom 1000, Ducati Multistrada 950, czy nawet BMW F800GS i Triumpha Tigera 800. Biorąc pod uwagę cenę 1090 S - jest duża szansa na powodzenie tego ataku.

NAS Analytics TAG

KTM 1090S Adventure S to zupełnie inna historia. Model ten to w tej chwili (obok KTM 1090S Adventure T) flagowy turystyczny krążownik KTMa. Znajdziecie tutaj wszystko, co oferuje dzisiejsza technologia motocyklowa. Wyświetlacz TFT niewiele mniejszy, niż telewizor w większości domów, adaptacyjne zawieszenie potrafiące w czasie rzeczywistym adaptować się do warunków jazdy, długa listę gadżetów, komfort i co nie mniej istotne - potężny silnik z 1290 Super Duke, którego dynamika onieśmielić może nawet tych najbardziej śmiałych. Motocykl na postoju sprawia wrażenie dużego i lekko ociężałego, szczególnie gdy kierowca przesiada się na niego z bardziej poręcznej wersji 1090 Adventure S. Gdy rusza z miejsca, sprawa zaczyna wyglądać zupełnie inaczej. Bardzo dobra poręczność, świetnie spisująca się elektronika (o czym mogliśmy się przekonać cisnąc po zalanych deszczem krętych drogach wokół Etny)  i uderzenie mocy na każde zawołanie. Tym modelem KTM chce zaatakować dużą Ducati Multistradę 1200, BMW R1200GS czy Triumpha Explorera 1200.     

Więcej o obu nowych modelach już wkrótce na stronach Ścigacza.pl. Pozostańcie na łączach!

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê