Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeJe¼dzi³em super tener± firmow±, w salonie. Mam GSa i przy nim zostanê. Jest samczy, du¿o bardziej stabilny, zdecydowanie lepiej chroni przed wiatrem (ma³y nie jestem). Nie je¼dzi³em ni± w terenie ale odnoszê wra¼enie ¿e to rzeczywi¶cie moto bardziej do lansu. Czy siê podoba czy nie, to kwestia gustu, mnie nie zachwyca, za okr±g³a, za g³adka, za ¶wiec±ca. Taki trochê zaprzêg ¦wietego Miko³aja. No i chyba najwa¼niejsza rzecz w terenie: GS jest silny jak koñ i bardzo przewidywalny. Odkrêcenie manetki zawsze przynosi oczekiwany efekt. W tenerce trzeba trzymaæ stale 3500-400 obrotów bo szarpie. Nie zawsze to jest wygodne. Jedno ma zdecydowanie tenere lepsze: cena. GS jest drogi absurdalnie.
OdpowiedzMy Tenerka jezdzimy tam gdzie chcemy a Wy GSami od serwisu do serwisu.... A na forum napraw GSa miliony tomow porad.... Tenera nawet nie ma takich forow bo nie ma takiej potrzeby.
OdpowiedzTu kolego siê grubo mylisz. Teren -Super Tenera ³yka kilometrami, jest przewidywalna i stabilna nawet jad±c z pasa¿erem. Po za tym ma niesamowitego kopa na trybie "S", prêdko¶æ podró¿na 120-160 przy standardowej owiewce. Brak wibracji. Ustawienia zawiechy jak w crossowce - dó³ i góra, dobicie i odbicie. O ustawieniach decydujesz Ty a nie komputer jak to ma GS. Dwa tryby kontroli trakcji. No i co najwa¿niejsze z byle pod³±czeniem dodatkowej lampki nie muszê jechaæ do serwisu. Niestety w GSie wszystkim steruje "masa" czyli minus a to stwarza problem.
OdpowiedzZastanawia mnie jaki to stwarza problem? Bo nie zauwazylem.
Odpowiedz