Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Poka¿ wszystkie komentarzeJeszcze raz. Jak na tamte lata... bior±c pod uwagê panuj±cy system i bariery na ka¿dym etapie od projektowania po wykonanie, in¿ynierom z wfm uda³o siê sporo ciekawostek "przemyciæ". Sama budowa karoserii - to kawa³ blachy ca³kiem zgrabnie wyprofilowanej (w pó¼niejszych ju¿ kompozyt), Przedni b³otnik, który wa¿y pewnie ze 20kg, wahacz w przednim zawieszeni, powodowa³o, ¿e motorek by³ do¶æ ciê¿ki ale stabilny i komfortowo zawieszony. Dzi¶ nie chce siê wierzyæ, ¿e skuter ten bra³ udzia³ w rajdach terenowych i ca³kiem skutecznie sobie radzi³.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza