Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 51
Pokaż wszystkie komentarzeJestem rozczarowany formą artykułu. :) Ledwo połaskotany temat. Ot mam wrażenie napisany by coś napisać i nic więcej... (czyt. zimowa zapchaj dziura). Jak napisał użytkownik krydka - wziąść małe śliczne 160-165 cm wzrostu rodzaju żeńskiego - posadzić na różnych sprzętach. Dać ogarnąć jakiś plac i niech się podzieli wrażeniami. Ewentualnie jakiegoś przedstawiciela płci brzydkiej o podobnych gabarytach. Wtedy ten artykuł będzie miał więcej sensu. Dorzucając swoje dwa grosze - mam 165 cm wzrostu. Na CB 500 było około pół stopy na glebie. Na obecnym Monsterze 620 potrafi być cała - choć zobaczymy jeszcze w warunkach drogowych. Osobiście z nakedów - najbardziej pasuje Ducati Monster dla kurdupli maści wszelakiej.
OdpowiedzMnie rozczarowało że nic nie zrozumiałeś. Tu nie chodzi o wrażenia, tylko o dostępne opcje jeśli chcesz sobie obniżyć motocykl i co robić a czego lepiej nie robić. Posiedzieć sobie na różnych motocyklach to możesz sam, wystarczy pojeździć na salonach.
OdpowiedzTak samo jak samemu można zdobyć informacje zawarte w tym artykule. I wcale nie zajmuje to wiele czasu. W każdym razie mi nie zajęło jak swego czasu zgłębiałem temat... po czym żeby to miało sens to właśnie trzeba usiąść na paru maszynach - właśnie jeżdżąc po salonach bądź innych tego typu przybytkach. Na ścigaczu były artykuły na temat najlepszego i najgorszego pomysłu na pierwszy motocykl - i są one bardziej kompleksowe niż ten. Ten porusza połowę tematu. A np. wystarczyło zrobić by jeszcze listę motocykli które nadają się dla niskich osób z krótkim opisem (vide - najlepszy pomysł na pierwszą maszynę) i linkiem do pełnego testu maszyny jeżeli taki był na ścigaczu. Bądź kilka przykładów jakie motocykle dobrze tolerują obniżanie. I wtedy byłoby to bardziej kompleksowe podejście do tematu - teoria plus konkretne przykłady. Jeszcze bardziej i wtedy byłby to prawdziwy poradnik dla niskich - jakby właśnie przeprowadzić test w formie którą proponował krydka i ja. Nie neguję samego artykułu bo treść jest w porządku ale dalej podtrzymuję zdanie, że został on trochę potraktowany jako "zimowa zapchaj dziura" i mógł być lepiej przygotowany przy minimalnym nakładzie pracy (pomysł z listą) bądź jako prawdziwa encyklopedia dla niskich - z prawdziwymi testami... co jeszcze można oczywiście naprawić w swoim czasie...
OdpowiedzNo własnie wysokość siodła mozna sobie sprawdzić w danych technicznych każdego motocykla. Mnie bardziej insteresuje o co w tym chodzi i z czym sie to je, a nie gotowe rozwiązanie np. mały Monster. No ale każdy lubi inaczej.
OdpowiedzMożna tylko że to nic nie mówi bo na odległość do ziemi wpływa jeszcze szerokość siodła, profil, ugięcie wypełnienia, ugięcie zawieszenia i jedyny sensowny sposób to przymiarka w salonie.
OdpowiedzI właśnie jakby podano także te gotowe rozwiązania to byłoby idealnie :) Nie tylko teorię... :) Tak jak mówisz - dla każdego to co miłe... Pozdro.
Odpowiedzmnie też artykuł rozczarował :( kolega dobrze napisał, nie ma w nim nic czego nie można by znaleźć w necie w kilka minut :( spodziewałem się fajnego testu porównawczego a tu taka **** :(
Odpowiedz