Wypróbuj motocykl, zanim go kupisz! Zapisz się już dziś, by wybrać dogodny termin
Ruszamy z testami motocykli w całej Polsce. Zobacz, gdzie najbliżej Ciebie jest dealer, który ma dla Ciebie motocykle testowe. Następnie wybierz dogodny termin i zaplanuj swoją jazdę testową!
Wybierz miejsce i termin twojej jazdy >>
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeJestem ciekaw, jak się napręża łańcuch, bo nie widzę elementów regulacji. A może to jest łańcuch bezobsługowy? Bardzo nęcąca opcja.
OdpowiedzTo jest mono wahacz więc zapominasz o regulacji napięcia łańcucha. Przywilej tego rozwiązania. Wracając do tego moto. Dużo lepiej wygląda z bocznymi kuframi, sam centralny nie jest zbyt urodziwy. Ewentualnie komplet. Co do przeznaczenia - to taki lekki turystyk. Dla ludzi którzy nie chcą przejechać całej Europy, a chcą pojeździć po zakrętach od rana do wieczora. Nie interesuję nic więcej jak zabawa na zakrętach. Dla mnie super - do miasta i w okolicy. A jak się chcę gdzieś dalej pojechać zakładasz kufry - pakujesz bieliznę i kilka drobiazgów. I w drogę. Protoplasta - czyli Hypek to jeden z bardziej nie docenionych motocyklów. A Hyperstrada to właśnie inna wariacja - ogromnym plusem tego motocykla jest waga i poręczność i oddawanie mocy. Nawet jeżeli kosztem wygody - to właśnie na zakrętach pokazuje swoje plusy
OdpowiedzNie do końca tak jak piszesz, łańcuch zużywa się tak samo jak zawsze, tylko naciąganie trwa 30 sek. - luzujesz śrubę blokującą ośkę, naciągasz kluczem hakowym, dokręcasz śrubę i gotowe...
OdpowiedzOczywiście masz racje - zapominasz w tradycyjny sposób ..... . Nigdy nie byłem techniczny więc co jak gdzie trzeba przykręcić - nie dyskutuje. Bardziej chodziło mi o to że w mono wahaczu jest prościej.
OdpowiedzAha szpecjalisto. Czyli na monowahaczu łańcuch sie nie wyciąga?
Odpowiedz