Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeJa uwa¿am ¿e "jak czego¶ niema to siê nie zepsuje" a "prostota jest równa geniuszowi". Wpakuj± rozbudowane katalizatory, masê elektroniki (ABS, kontrole trakcji), AIS (dotleniane spalin) mo¿e EGR a na koniec zrobi± downsayzing i pewnie bêdzie R1 500cc i turbo a wszystko bêdzie wa¿yæ 250KG i sam nie wiem co jeszcze i taki motocykl bêdzie bezpieczny? Trzeba bêdzie z t± mas± walczyæ w ka¿dym zakrêcie i przy ka¿dym parkowaniu. A na koniec dodam ¿e wszystko pewnie bêdzie tak wyliczone ¿eby wytrzyma³o tylko gwarancje i nie da³o siê naprawiæ samemu. Na ABS mo¿e bym siê zgodzi³ ¿e mo¿e czasem pomóc ale zawsze powinna byæ mo¿liwo¶æ jego wy³±czenia jak kto¶ chce.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza