Indiany Chief, Springfield i Roadmaster na sezon 2019 - nowe mapy zapłonu i wyłączany tylny cylinder
Firma Indian prezentuje kolejną porcję nowości na przyszły rok. Tym razem są to zmiany dotyczące bardziej luksusowych modeli Chief, Springfield i Roadmaster. Najciekawszą nową opcją jest możliwość wyłączenia jednego z cylindrów, w celu polepszenia komfortu termicznego kierowcy.
Topowe modele amerykańskiej marki Indian - Chief, Springfield oraz Roadmaster, otrzymają w przyszłym sezonie kilka nowych, przydatnych rozwiązań. Jednym z nich są całkowicie nowe mapy zapłonu, które będą mogły być przełączane w czasie jazdy. Trzy tryby - Tour, Standard lub Sport, pozwolą na dopasowanie pracy silnika do stylu jazdy i aktualnej sytuacji na drodze.
Silnik Thunder Stroke 111 otrzymał funkcję dezaktywacji tylnego cylindra. Stanie się to automatycznie po zatrzymaniu, kiedy tylko silnik osiągnie właściwą temperaturę roboczą, a temperatura powietrza przekroczy 15 stopni Celsjusza. Dzięki temu kierowca odczuje mniej dyskomfortu, związanego z powolnym przedzieraniem się przez ruch miejski na rozgrzanej maszynie. Zapłon w tylnym cylindrze aktywuje się bezpośrednio po dodaniu gazu, zapewniając motocyklowi stały dopływ mocy.
Turystyczny model Roadmaster posiada teraz przekonstruowaną owiewkę - jest ona niższa i inaczej ukształtowana. Celem tych zmian było zapewnienie optymalnego przepływu powietrza wokół kierowcy i pasażera w czasie podróży. Nowe są również regulowane otwory wentylacyjne, pozwalające precyzyjnie dopasować poziom ochrony przed wiatrem do własnych potrzeb.
Ulepszono także system audio, montowany w turystycznych modelach marki Indian. Głośniki wysokotonowe zostały odseparowane od średniotonowych. Pojawił się także adaptacyjny equalizer, który wraz ze zmianą prędkości pojazdu, automatycznie wzmacnia lub wycisza poszczególne częstotliwości. Dzięki temu w każdym zakresie prędkości można liczyć na dźwięk najwyższej jakości.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze