tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 IDSM - Stary Kisielin ko³o Zielonej Góry -all
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

W dniach 17-18 na torze w podzielonogórskim Starym Kisielinie odbyły się Międzynarodowe Mistrzostwa Niemiec Skuterów (IDSM). Na starcie stanęło aż 38 zawodników, a rywalizowano w czterech klasach.

W zawodach IDSM podział na klasy wygląda następująco:

NAS Analytics TAG

- Klasa I - 50cc tuning
- Klasa II - 70cc tuning (skutery na kołach 12 i 13")
- Klasa III - 70cc tuning (skutery na kołach 10")
- Klasa IV - Maxi skutery

Oprócz zespołów niemieckich pojawił się także team z Czech - ST Racing. Zaś polską stronę reprezentował zespół Mieloch Racing Team. Podczas sobotnich treningów doszło do nieprzyjemnego w skutkach upadku Jensa Hillekuma. Niemiec złamał obojczyk, potłukł żebra i nie mógł dalej rywalizować o punkty.

Na 14:30 w sobotę zaplanowano wyścig trzygodzinny. Zgłosiły się do niego zaledwie trzy zespoły. Mieloch Racing Team, TN-Tunning (Polska) oraz niemiecki ELR. Nagrodą główną był kompresor Prebena. Sam wyścig nie był interesujący, z powodu opadów deszczu został zakończony przed czasem, zwyciężył Mieloch RT, przed ELR i TN-Tunning. Podczas rozdania nagród zwycięzcy - Mieloch RT postanowili oddać nagrodę główną zespołowi ELR.

Poz. Nr Zespół Okrążenia Czas Strata Najlepszy czas
1 #88 Mieloch Racing Team 185 2:23:16 ---- 43:629
2 #118 ELR 152 2:23:34 33 ok. 51.852
3 #8 TN-Tunning 131 2:22:44 54 ok. 59.536

Prawdziwe ściganie zaplanowano na niedzielę. Po porannych opadach deszczu i treningu rozpoczęto wyścigi. Klasy 2 i 3 startowały osobno zaś połączone startowały klasy 1 i 4.

Klasa 1

W klasie pierwszej oba wyścigi z przewagą jednego okrążenia wygrał Jerzy Mieloch Senior. Za nim dwukrotnie plasował się Tobias Pfotenhauer z teamu Scooteria Spandau. Warto zaznaczyć jednak, że w drugim wyścigu Mieloch Senior na mokrym po opadach deszczu torze bardzo długo znajdował się także przed zawodnikami klasy czwartej, którzy dysponowali o wiele szybszymi skuterami.

Wyścig 1

Poz. Nr Zawodnik Okrążenia Czas Strata Najlepszy czas
1 #99 Jerzy Mieloch Sr. 21 16:29.125 --- 45.835
2 #44 Tobias Pfotenhauer 20 16:03.515 1 ok. 47.385
3 #15 Sascha Ellinger 18 15:47.299 3 ok. 51.119
4 #76 Denis Koch 18 15:49.514 3 ok. + 2.215 51.006
5 #12 Alfred Lehmann 18 16:24.956 3 ok.+ 37.657 52.284

Wyścig 2

Poz. Nr Zawodnik Okrążenia Czas Strata Najlepszy czas
1 #99 Jerzy Mieloch Sr. 21 17:12.926 --- 47.943
2 #44 Tobias Pfotenhauer 20 16:39.490 1 ok. 48.536
3 #15 Alfred Lehmann 17 16:45.854 4 ok. 56.886
Nsk. #76 Denis Koch 14 14:10.763 --- 55.233
Nsk. #15 Sascha Ellinger 9 8:31.057 --- 57.922

Klasa 2

W pierwszym wyścigu z dwusekundową przewagą zwyciężył Czech - Jan Nenec. Gonili go Daniel Bergau i Marcus Andruchiewicz. Reszta stawki bardzo odstawała od czołowej trójki. Po szesnastu okrążeniach jazdę zakończył Dariusz Beszterda, który w swoim baku miał za mało paliwa.

Drugie starcie już na mokrym torze przyniosło kilka upadków. Już na pierwszym wirażu upadł zwycięzca pierwszego wyścigu Jan Nenec. Czech pozbierał się szybko i zaczął odrabiać starty, lecz gdy był już blisko prowadzącego Bergaua kolejny raz znalazł zanotował uślizg. Nie stracił pozycji i dojechał na metę drugi.

Wyścig 1

Poz. Nr Zawodnik Okrążenia Czas Strata Najlepszy czas
1 #1 Jan Nenec 21 15:53.205 --- 43.742
2 #18 Daniel Bergau 21 15:55.293 2.088 43.661
3 #3 Marcus Andruchiewicz 21 15:55.964 2.759 43.488
4 #27 Andreas Kitzmann 21 16:25.960 32.755 44.714
5 #9 Ondres Honzak 21 16:26.495 33.290 44.778
6 #8 Carsten Neidhardt 20 16:10.987 1 ok. 46.422
7 #13 Ole Wulf 20 16:11.248 1 ok. + 0.258 46.510
8 #7 Thomas Heck 20 16:28.359 1 ok. + 17.372 47.400
9 #22 Ralf Wulf 20 16:46.288 1 ok. + 35.301 47.323
10 #187 Enrico Hermenau 19 15:53.657 2 ok. 47.864
11 #99 Christian Hosp 19 15.55.171 2 ok. + 1.541 47.428
12 #44 Oktawian Jezierski 19 16:05.876 2 ok. + 12.219 47.696
Nsk. #72 Dariusz Beszterda 16 13:31.893 --- 47.852
Nsk. #96 Philip Hasemann 10 8:23.549 --- 45.419
Nsk. #5 Tim Gtothe 6 5:05.660 --- 44.397

Wyścig 2

Poz. Nr Zawodnik Okrążenia Czas Strata Najlepszy czas
1 #18 Daniel Bergau 21 17:27.917 --- 48.427
2 #1 Jan Nenec 21 17:47.908 19.991 46.653
3 #9 Ondres Honzak 20 17:39.460 1 ok. 49.882
4 #3 Marcus Anduchiewicz 20 17:40.791 1 ok.  + 1.331 50.873
5 #7 Thomas Heck 20 17.41.153 1 ok. + 1.693 50.645
6 #72 Dariusz Besztarda 20 17.41.995 1 ok. + 2.535 50.858
7 #96 Philip Hassemann 20 17.57.832 1 ok. + 18.372 49.374
8 #13 Ole Wulf 20 17.57.996 1 ok. + 18.536 50.779
9 #44 Oktawian Jezierski 19 17.31.743 2 ok. 51.048
10 #187 Enrico Hermenau 19 17:35.758 2 ok. + 4.015 51.723
11 #8 Carsten Neidhardt 19 17:36.516 2 ok. + 4.773 51.785
12 #22 Ralf Wulf 19 17.37.540 2 ok. + 5.797 51.782
13 #27 Andreas Kitmann 19 17:45.194 2 ok. + 13.451 53.133
14 #99 Chistian Hosp 18 17:40.760 3 ok. 55.247
Ns. #5 Tim Grothe --- --- --- ---
paddock
kertschmer
moutchka koch
chwila przed startem
dojazd na pola
chadrysiak irmscher
irmscher
daniel koch
chadrysiak denis
grother
koch luk
joerg irmscher
mieloch rt
mieloch jr kertschmer
mieloch jr
koch prosta
moutschka guma
mieloch jr2 moutschka luk mieloch sr
rajczak pogon moutschka rajczak szymon rajczak
warm-up nenec start2
mirko gross mieloch jr gosia tim grother

Klasa 3

W tej klasie startowali pozostali zawodnicy Mieloch Racing Teamu. Jerzy Mieloch Junior, Szymon Rajczak i Denis Chadrysiak. Pechowo zawody pod Zieloną Górą zakończyły się dla tego pierwszego. Mieloch Junior po sesji treningowej zmienił skuter, co zostało oprotestowane tuż po rozdaniu nagród. Sędziowie zdyskwalifikowali Polaka, a ten skomentował to tak: Nie wiedziałem czym grozi zamiana skutera, ale zdecydowanie bardziej wolałem wziąć udział w wyścigu, niż go oglądać z boku. Wyścigi z punktami czy bez dały mi dużo satysfakcji.

NAS Analytics TAG

Wyścig 1

Poz. Nr Zawodnik Okrążenia Czas Strata Najlepszy czas
1 #89 Szymon Rajczak 21 15:19.938 --- 42.380
Dsk. #88 Jerzy Mieloch Jr 21 15:22.626 2.688 42.656
3 #24 Max Moutschka 21 15:25.290 5.352 42.848
4 #3 Daniel Koch 21 15:25.932 5.994 42.403
5 #66 Jan Weber 21 15:43.082 23.144 42.555
6 #13 Max Kertschmer 20 15:20.503 1 ok. 42.544
7 #64 Mirko Gross 20 15:48.059 1 ok. + 27.556 46.185
8 #81 Denis Chadrysiak 19 15:37.436 2 ok. 44.501
9 #43 Joerg Irmscher 18 15:55.506 3 ok. 49.636
Nsk. #10 Bastian Edelmann 16 13:58.072 --- 51.019

Wyścig 2

Poz. Nr Zawodnik Okrążenia Czas Strata Najlepszy czas
1 #89 Szymon Rajczak 21 17:19.144 --- 47.053
2 #3 Daniel Koch 21 17:20.105 0.961 46.896
3 #66 Jan Webber 21 17:21.244 2.100 46.656
4 #24 Max Moutschka 21 17:23.299 4.855 47.122
5 #64 Mirko Gross 21 17:54.620 35.476 49.893
6 #13 Max Kretschmer 21 17:56.854 37.710 49.640
Dsk. #88 Jerzy Mieloch Jr 20 17:27.850 1 ok. 48.334
8 #81 Denis Chadrysiak 20 17:31.707 1 ok. + 3.857 49.343
9 #43 Joerg Irmscher 20 17:39.471 1 ok. + 11.621 51.184
Ns. #10 Bastian Edelmann --- --- --- ---

Klasa 4

Za kontuzjowanego Jensa Hillekuma wystartował Tim Grothe. Jak się okazało była to bardzo trafna decyzja, gdyż Niemiec zwyciężył bezkonkurencyjnie w dwóch wyścigach.

Wyścig 1

Poz. Nr Zawodnik Okrążenia Czas Strata Najlepszy czas
1 #13 Tim Grother 21 15:34.416 --- 43.056
2 #3 Philipp Winkel 21 15:52.178 17.762 43.906
3 #24 Alexander Zehe 21 15:56.791 22.375 44.504
4 #85 Thorsten Koelzow 21 15:48.714 24.298 44.017
5 #56 Lars Mueller 21 16:24.991 50.575 45.703
6 #4 Jan Gronow 19 15:47.791 2 ok. 48.041

Wyścig 2

Poz. Nr Zawodnik Okrążenia Czas Strata Najlepszy czas
1 #13 Tim Grothe 21 16:23.469 --- 45.515
2 #85 Thorsten Koelzow 21 17:06.454 42.985 46.822
3 #56 Lars Mueller 21 17:12.632 49.163 47.498
4 #24 Alexander Zehe 20 16:31.916 1 ok. 47.524
5 #4 Jan Gronow 18 16:45.071 3 ok. 53.730
Ns. #3 Philipp Winkel --- --- --- ---
rajczak
pierwszy wiraz
mieloch racing team
start
wyjazd z parku maszyn
dekoracja
dekoracja2
klasa 1
kerschmer sckuter
autobus mieloch paddock heck
gratlulacje rajczak mieloch jr nenec jan nenec
rajczak mieloch jr paddock rozmowy po wyscigu wreczenie nagrod
scooter-tunning serwisowanie stage6
NAS Analytics TAG

Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Tagi

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    na górê