Honda S-Wing ustanawia nowe standardy
Honda właśnie zaprezentowała swój najnowszy skuter miejski średniej pojemności. Pod względem budowy wszystko jest normalnie, pod względem wyposażenia skuter ten wyznacza nowy kierunek.
Zwykłe, ładne i bardzo estetyczne nadwozie kryje czterosuwowe jednostki o pojemnościach 125 lub 150ccm, czyli nic nadzwyczajnego. Kokpit to pierwsza klasa w grupie większych miejskich rollerów, choć też nic szczególnego w nim nie ma. Skuter jeździ, jest cichy, niemal bezobsługowy i bezproblemowy.
Ma za to S-Wing coś, czego nie mają inne skutery. Po raz pierwszy Honda w skuterze zdecydowała się seryjnie zamontować kombinowany układ ABS, który jest patentem marki. System działa podobnie jak niegdyś Dual CBS, czyli po wciśnięciu jednej klamki hamujemy tylko przodem zaś po wciśnięciu drugiej, w tym przypadku tej, która zwykle odpowiada za tył, rozpoczynamy hamowanie oboma hamulcami. Jak wynika z nazwy, dodatkowo mamy w serii ABS, więc klamki możemy zaciskać do oporu i nadal czuć się bezpiecznie.
Z dodatkowych atutów nowego skutera Hondy należy wymienić sporych rozmiarów schowek, który z powodzeniem można nazwać bagażnikiem, pełnowymiarowe siedzisko dla dwóch dorosłych osób i dużą szybę chroniącą przed napierającym powietrzem. To wszystko czyni z S-Winga skuter równie dobry do sprawnego przemieszczania się po mieście, jak i do wypadów poza miasto z bliską sercu osobą.
Zdjecia: informacja prasowa Honda
|







Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzemam posiadam wersja biała. 2008 prod. jestem bardzo zaskoczony tym skutrem. do miasta ideał. noo i pozaa rownież ale do 50 kkm.
OdpowiedzWitam, Jestem posiadaczem takowego skuter od czerwca 2008 roku. Kupiłem w salonie wersje 150cc. Przejdę od razu do zalet i wad: Pakowny bagażnik wewnętrzny, bardzo dobra osłona przed wiatrem i ...
Odpowiedz125 kupilem za 3.5 tys euro we francji ,jestem bardzo zadowolony
OdpowiedzIle to kosztuje i jaki ma silnik
OdpowiedzSUPER SKUTER MARZE O TAKIM
Odpowiedz