Honda Crosstourer 2012 - prezentacja na EICMA
No i stało się. Honda wchodzi do walki o turystycznego klienta z długo zapowiadanym modelem Crosstourer. Czy Japończykom uda się uszczknąć cóż z podróżniczego tortu, którym od lat objada się po brzegi BMW ze swoimi modelami z serii GS?
Honda przygotowała się do walki wyjątkowo solidnie. Potężny silnik V4 pochodzący z modelu VFR1200F dysponuje pojemnością 1200cc, choć nie podano jeszcze jaką moc będzie generował. Wiadomo natomiast że tylne koło napędzane będzie, jak przystało na podróżniczy sprzęt, wałem Kardana, dostępny będzie także system DCT (Dual Clutch Transmission - układ podwójnego sprzęgła) oraz C-ABS. Maszyna wedle zapewnień producenta gwarantować ma maksimum komfortu, ergonomii oraz użyteczności. Zawieszenia o podwyższonym skoku, szprychowe koła i dualowe opony zapewnić mają także zapas możliwości terenowych, które przydać się mogą w dalekich wyprawach w nieznane.
Motocykl oficjalnie zaprezentowany zostanie na zbliżających się targach EICMA.


Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeNo takim sprzętem chciał bym gdzieś pojechać boczna owiewka przypomina VFR 1200F aha swoją drogą targi EICMA już tuż tuż i jestem ciekawy co z suzuki gsxr 1000
OdpowiedzPytanie o dlugodystansowych turystow: czy wal kardana jest zaleta w tego typach motocykli? Bo tak teoretyzujac, lepszym razwiazanim wydaje sie lancuch w oslonie(np cos takiego jak w mz), niby ...
OdpowiedzWały są przeważnie wysoce niezawodne (nie dotyczy BMW) i może najwyżej coś pocieknąć, co nie jest wielkim problemem zważywszy, że łańcuchowi też może pocieknąć simmerring wałka zdawczego. Łańcuch wprawdzie trzeba smarować co drugą kałużę albo założyć olejarkę ale to i tak pikuś w porównaniu z demontowaniem w tym celu osłon co kilkaset km :) Jadąc na zadupie kowal nie jest niezbędny bo zawsze można zabrać skuwacz do łańcucha. Tak naprawdę wszystko jedno co tam się na dole kręci.
OdpowiedzPiszesz koleś głupoty
OdpowiedzRzeczowość twojej argumentacji zwala z nóg.
Odpowiedz