tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Honda CRF 250 R 2010 na wtrysku
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Honda CRF 250 R 2010 na wtrysku

Autor: Michał Mikulski 2009.07.15, 11:41 Drukuj

W klasie pojemnościowej MX1 coraz częściej spotykane są motocykle z wtryskiem paliwa. Przyszedł powoli czas na sprzęty o nieco mniejszych silnikach. Szlaki przecierać będzie Honda z nowym modelem CRF. Tym razem „nowy" znaczy naprawdę „nowy". Japończycy postanowili skonstruować od podstaw silnik, który wyposażyli w skomplikowany elektroniczny wtrysk paliwa. Zmiany dopadły także aluminiową ramę - tym razem jeszcze bardziej zwartą. Zawieszenie dostanie nowe ustawienie seryjne oraz szersze spektrum regulacji. Co ciekawe, Honda zrezygnowała z podwójnego tłumika.

Nowa CRF 250 R ma ważyć 101kg z pełnym zbiornikiem paliwa. Jeżeli dane te zostaną potwierdzone, Honda ma duże szanse zostać najlżejszym motocyklem w klasie. Na to musimy jednak jeszcze poczekać.

Foto: motorcycledaily.com

Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę