Honda CRF 250 R 2010 na wtrysku
W klasie pojemnościowej MX1 coraz częściej spotykane są motocykle z wtryskiem paliwa. Przyszedł powoli czas na sprzęty o nieco mniejszych silnikach. Szlaki przecierać będzie Honda z nowym modelem CRF. Tym razem „nowy" znaczy naprawdę „nowy". Japończycy postanowili skonstruować od podstaw silnik, który wyposażyli w skomplikowany elektroniczny wtrysk paliwa. Zmiany dopadły także aluminiową ramę - tym razem jeszcze bardziej zwartą. Zawieszenie dostanie nowe ustawienie seryjne oraz szersze spektrum regulacji. Co ciekawe, Honda zrezygnowała z podwójnego tłumika.
Nowa CRF 250 R ma ważyć 101kg z pełnym zbiornikiem paliwa. Jeżeli dane te zostaną potwierdzone, Honda ma duże szanse zostać najlżejszym motocyklem w klasie. Na to musimy jednak jeszcze poczekać.
Foto: motorcycledaily.com
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze