Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Poka¿ wszystkie komentarzeHmmmmm, ciekawe... troche mi sie wierzyc nei chce ¿e Huska w ogóle odpala, co dopiero ¿e niby tak ³oi?
OdpowiedzBo to jest taki dyletant, który na wielu portalach siê wypowiada pod ró¿nymi ksywkami. Wszystko co z Zachodu jest dla niego z³e. "Haraszo" jest za to sprzêt z Chin, Korei, Tajwanu, Indii i Vietnamu :D LOL
OdpowiedzBo jestes typowym internetowym trolem co zabiera glos nie majac o tym zielonego pojecia. Huska to dla BMW jak Seat dla VW. Tam sa te same systemy zawieszenia, te same silniki i ogolnie te same myslenie. Masz przyklad Skody co ciekawe mi sie Suberb bardziej podoba niz Passat. Taka Huska ma duza zatele, zawsze bedzie tansza gdyz BMW nigdy nie da takiej ceny jak na swoje maszyny co prawda tu chodzi tez o sam przedzial i segment ze BMW jednak w nim raczej "slabo" uczestniczy to maja dobrego zapychacza powstalej przez lata luki.
OdpowiedzPrzede wszystkim nie jestem trolem, po prostu glosno myslê. Po drugie, je¶li twierdzisz ¿e prezentowany motocykl ma cokolwiek wspolnego z BMW (technicznie) to sam jeste¶ niedoinformowanym trolem.
OdpowiedzWiêc skoro nie chce Ci siê wierzyæ, to mo¿e czas w koñcu porzuciæ stereotypu ?! :)
OdpowiedzNo wlasnie musze sie przejechac i samemu sobie wyrobic zdanie, tylko problem jest taki ze moja ekipa jezdzi na samych japoncach i nie mam gdzie i jak.
Odpowiedzczy¿by¶ nie wierzy³ w potencja³ tego motorka?
Odpowiedz