Harley-Davidson Ultra Classic Electra Glide model 1996 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | - |
| Skrzynia biegów | - |
| Układ jezdny | - |
| Układ hamulcowy | - |
| Elektronika | - |
| Podatność na drobne usterki | - |
| Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | - |
| Ergonomia | - |
| Ekonomiczność | - |
| Koszty utrzymania | - |
| Stosunek jakość/cena | - |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | - |
| Na miasto | - |
| W teren | - |
| Do turystyki | - |
| Na tor | - |
| Do lansu | - |
| Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Harley-Davidson Ultra Classic Electra Glide
Rok
1996
Kategoria
Turystyczny
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1338 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
61.20 KM (44.7 kW)) przy 5000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
102.00 Nm (10.4 kgf-m or 75.2 ft.lbs) przy 3000 RPM
Liczba zaworów na cylinder
2
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Pas napędowy
Wymiary i wagi
Waga motocykla gotowego do jazdy
340.0 kg (749.6 pounds)
Wysokość siodła
779 mm
Podwozie
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze