Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeFajny artyku³...Sk±d¶ znam ten motocykl:-) Od siebie dodam, ¿e mam 173 cm wzrostu i podpiera³em siê palcami stóp- mniejsi mog± mieæ problem, chyba ¿e podepr± siê tylko 1 nog±, przechylaj±c lekko na bok- moto jest lekkie nie ma obawy, no w zakrêtach to tylko redukuje siê Ducati co ma slippery sprzêg³o- reszta musi przed zakrêtem z odpowiedni± redukcj±, ¿eby w zakrêcie mieæ w³o¿ony w³a¶ciwy bieg, tylny hamulec jest tylko do podtrzymania przed ¶wiat³ami, lub na delikatne dohamowania przed przej¶ciem, motocykl 1,5 osobowy- pasa¿er innej p³ci ni¿ przeciwna budzi dziwne skojarzenia odno¶nie preferencji kierowcy:-), najpiêkniejszy ch³odzony powietrzem wspó³czesny silnik L-twin, dodam te¿ ¿e do¶æ oszczêdny, do jazdy po mie¶cie zmieni³bym prze³o¿enia o 3 zêby z ty³u, lub 1 z przodu...Pozdr. J-999
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza