Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 119
Pokaż wszystkie komentarzeFajnie ze kobiety jeżdzą, ale z okazji swojej fizyczności, mają inne predyspozycje do jazdy. Niektóre cechy dzielą z nimi mali, chudzi i niscy faceci. A co do reszty: Wiekszy moment obrotowy litra - szybsze zuzycie części. To chyba jasne i niepodważalne? Mt-03 - duza roznica, bo mt jest lzejsze, a dzieki krotkiemu rozstawowi i szerszej kierownicy łatwiej zaczyna skręcać. Przeciez wyraźnie w tekscie jest napisane, że kobiety SĄ w sportach motocyklowych.
OdpowiedzPodważalne,bo jeśli jest osoba jeżdżąca agresywnie na 600ccm a jeżdżąca jak łazja na 1000ccm,to nie zużyje tak samo szybko opon i klocków,jak ten który dziduje na 600ccm. Co do Mt-03,nie chodzi mi o skręcanie,tylko o UMIEJĘTNOŚCI hamowania. Jeśli ktoś niewie jak się zachować,to obojętnie czy będzie mieć gs500,mt03-gsxr1000 czy chińskiego ksutera,przy tej samej prędkości może zaliczyć tak samo glębę i żaden mniejszy rozstaw osi,lżejsza kontrukcja nie pomogą.
Odpowiedz