Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 99
Pokaż wszystkie komentarzeDzięki za dobre rady... zobaczymy jak teraz pójdzie! Wstyd sie przyznać ale wykładam się na 8-ce i naprawdę nie wiem jak to możliwe. Co do pewności siebie to nie mam z tym problemu,nerwy też na wodzy, bo za każdym razem przed egzaminem na jazdach doszkalających przechodzę plac bez żadnego błędu, a na egzaminie kapota, nie mogę utrzymać się na tym gladiusie egzaminacyjnym. Jazdy doszkalające też mam na gladiusie i nie mam problemu. Do trzech razy sztuka jak teraz obleje to się przenoszę do jakiegoś innego ośrodka. Może tam motorek będzie mi bardziej się układał :)
OdpowiedzCiałem musisz balansować, kładź się : ], jak będziesz miał wrażenie, że lecisz to dodaj lekko gazu, a motor Cię wyciągnie ; ]. Niczym się te motocykle od siebie nie różnią. Staraj się i do zobaczenia na drodze. Ja jeszcze czekam na prawko. Najdłuższy okres oczekiwania, nie mam pojęcia ile można to drukować, ludzie kochani.... Masakra. Lwg
OdpowiedzWiewiór dzięki za dobre rady :) trzecie podejście i do przodu! To, że mi powiedziałes o tym regulowaniu predkosci sprzęgłem to bardzo cenna rada, zwłaszcza jak zimny gladiusek i rwie do przodu jak szalony, jednak z tym sprzęgłem róznie mi wychodziło, wiec zacząłem uzywać delikatnie nożnego i to się okazało dla mnie kluczem do sukcesu...nie radzę przedniego bo jest za ostry i na skreconej kierownicy można się wyłożyć...półsprzęgło też wymaga juz niezłej wprawy, a delikatnie nożnym, czy to na ósemce czy na slalomie, rzeczywiście pomaga wytrącic tę szaloną predkość 10km/h do 9km/h wtedy po placu jezdzi się idealnie ;D
OdpowiedzSuper! Do zobaczenia na drodze. Gratuluje : )
Odpowiedz