Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 283
Pokaż wszystkie komentarzeDrogi Piotrze. W gaźniku jest taka mała złota śróbka, która nazywa się dyszą. Przekręć ją w lewą (badź prawą) stronę, a wyregulujesz obroty na biegu jałowym. Jeśli jednak się na tym nie znasz to lepiej żeby zrobił to profesjonalista bo możesz tylko napsuć. Maksymalne obroty są ok. Jeśli chcesz mieć dźwiek jak w ścigaczu to kup ścigacza. Jeśli chcesz poprawić osiągi to możesz poszukać tulejek blokujących w układzie wydechowym i ich się pozbyć. Pozdrawiam.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza