Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Poka¿ wszystkie komentarzeDok³adnie. Po pierwszych testach Carlos Checa przed sezonem 2013 skar¿yl sie przede wszystkim na brak... czucia przodu (to samo co w MotoGP). Problemem nie jest brak mocy (a przynajmniej jest to problem drugorzêdny), problem jest b³êdna koncepcja motocykla, który nie ma ramy...
OdpowiedzSam sceptycznie podchodzê do koncepcji "bezramowej" Panigale, ale zwê¿ka nawet 54 ci±gle jest zamiast jak fabrycznego 63,9, ale to jeszcze nie wszystko, bo w Ducati nie mo¿na sobie swobodnie konfigurowaæ skrzyni biegów, a 4 cylindry b/o, ma³o tego nie do¶æ ¿e zwê¿ka na gardzieli to jeszcze zwê¿ka na rurach airboxu... jest tego wiêcej nie chce mi siê zarzucaæ szczegó³ami ( lobby 4 cylindrowe jet bez porównania silniejsze ma najwiêcej do gadania, takie Kawasaki mog³oby wykupiæ ca³e WorldSbk dostaj±c w gratisie MotoGp)..., ale sama maszyna to jeszcze nic, potrzeba do tego jeszcze zawodnika, ja porównywa³em czasy Baylissa nawet na 999 z 2007 roku, na niektórych torach by³by nadal w czo³ówce, na 1098 to ci±gle by³by z przodu...No có¿ my se gadamy a karawana jedzie dalej, i niech tak zostanie... jakie ma znaczenie co ja sobie my¶lê, czy inni koledzy, ale marzy mi siê kratownicowe Panigale nie ma co...
Odpowiedz