Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Poka¿ wszystkie komentarzeDobry dzik siê zapowiada... Ju¿ widzê te PowerCommander'y z opcj± "H2 to H2R mode" ;)
OdpowiedzJakby co¶ takiego by³o ( plus ró¿ne inne graty, aby "przerobiæ" sobie H2 na H2R ) to ten motocykl szed³by jak ciep³e bu³eczki.
OdpowiedzTak , tak , ju¿ widzê te rozchwytywane w Polsce ciep³e bu³eczki po 120 lub 220tys z³. Zaroi siê od tego jak od Dukatów w wersji po ok.250 ty¶ z³. Eh, pomarzyæ....
OdpowiedzMoc beda blokowac elektronicznie... Na prosty rozum jest to najbardziej oplacalne... Nie wierze, ze beda chcieli inwestowac w dwie linie produkcyjne. Nooo moze w rce bedzie wydech glosny bez homologacji
Odpowiedz