Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 145
Pokaż wszystkie komentarzeCześć, mam dokładnie to samo w cbr 600 z 2002 r. Specjalnie wszedłem na forum, aby porównać opinie o tym zjawisku. Wcześniej jeździłem 8 lat f3 i takiego czegoś, przynajmniej w takim stopniu nie było, ale widocznie taki urok tego silnika z f4. pozdrawiam Bartek
Odpowiedzczesc. bylem w serwisie i mechanik powiedzial ze musi to uslyszec ale to prawdo podobnie bzdura tyle ze denerwuje. moja ma 8tys przebiegu-nie krecone takze... jak bys wiedzial co to jest to daj znac.tez mialem f3. pozdrawiam. pawel
OdpowiedzCześć, ja to się raczej nie dowiem co to jest. Moim zdaniem taki jest urok tego silnika. Moja cbr ma 24 tys. przebiegu i silnik pracuje bardzo zdrowo, za wyjatkiem tej chwili przy 5 tys. obrotów. Gdyby było coś zepsute to byłoby to słychać w całym zakresie obrotów. Podam Ci mój mail (barmel@wp.pl). Jak wrócisz od mechanika to napisz mi co powiedział. z góry dzieki i pozdrawiam Bartek
OdpowiedzWystarczy wymienić napinacz łańcuszka rozrządu na nowszy i problem zniknie :)
OdpowiedzMam to samo. Ale jak narazie nic nie robie:) zostawie to na zimę:)
OdpowiedzPopytajcie o ten napinacz w serwisie Hondy... koszt ok 300 zł
OdpowiedzPopytajcie o ten napinacz w serwisie Hondy... koszt ok 300 zł
OdpowiedzPopytajcie o ten napinacz w serwisie Hondy... koszt ok 300 zł
OdpowiedzPopytajcie o ten napinacz w serwisie Hondy... koszt ok 300 zł
OdpowiedzPopytajcie o ten napinacz w serwisie Hondy... koszt ok 300 zł
Odpowiedz