Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 87
Pokaż wszystkie komentarzeCo do tej zwinności jego i szybkosci to bym mial zastrzezenia... Moja Honda Ns1 80cmm3 pobiera ją w 3 dup* ;D wiem ze powiecie ze to 2 suw, a nie 4 ale ona i tak ma za malo koni...(za słabo jej wyzelowali silnik ;P) na 5 biegu jak jedziesz sam to jeszcze przyspiesza bo o 6 to nawet lepiej nie wspominac...a jak jedziesz z pasazerem to omfg... ja swoją Hondą zamykam licznik z pasazerem... 125km/h ;D I tak to za mało;D w tą zimę kupuje suzi gs500e to jest maszyna !!
OdpowiedzCHciałbym to zobaczyć, ja seryjną rozblokowaną Cebrą wciągam bez problemu Sendę na pełnym tunie (ok.20KM)... ;] Takim padłem, możesz marzyć...
OdpowiedzJak czytam niektóre komentarze to nie wiem czy się śmiać czy płakać.... Jakie blokady na tłumiku, tam nic nie ma!!!! Można co najwyżej przełożenia zmienić (albo większe przyspieszenie, albo max prędkość), inny rodzaj tuningu wogóle nie jest opłacalny. Mam CBR 125 z 2008 r. i spokojnie lece nią dokładnie 138 km/h. Nic jeszcze w niej nie zmieniałem. (jak na razie mam przejechane 1000 km.)
OdpowiedzMasz blokady na tłumiku jak kupisz sportowy to lepiej jedzie a takto bedzie ci przytykalo ją
Odpowiedz