Cagiva Raptor 1000 model 2006 dane techniczne
Opinie użytkowników 1
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | 4 |
| Skrzynia biegów | 4 |
| Układ jezdny | 5 |
| Układ hamulcowy | 3 |
| Elektronika | 4 |
| Podatność na drobne usterki | 1 |
| Podatność na poważne usterki | 1 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | 4 |
| Ergonomia | 4 |
| Ekonomiczność | 4 |
| Koszty utrzymania | 3 |
| Stosunek jakość/cena | 5 |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | 7 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | 4 |
| Na miasto | 5 |
| W teren | 1 |
| Do turystyki | 3 |
| Na tor | 4 |
| Do lansu | 5 |
| Do wygłupów | 4 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Cagiva Raptor 1000
Rok
2006
Kategoria
Naked bike
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
996 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
105.50 KM (77.0 kW)) przy 8500 RPM
Maksymalny moment obrotowy
90.30 Nm (9.2 kgf-m or 66.6 ft.lbs) przy 7000 RPM
Stopień sprężania
11.3:1
Średnica cylindra x skok tłoka
98.0 x 65.8 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Układ rozrządu
DOHC
Zapłon
Elektroniczny
Rozruch
Elektryczny
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga na sucho
197 kg
Wysokość siodła
805 mm
Prześwit
175 mm
Rozstaw osi
1,431 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Wyprzedzenie
102 mm
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Skok zawieszenia przedniego
138 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Hamulec przedni
Dwutarczowy z czterotłoczkowym zaciskiem
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
298 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
220 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.5355 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
15.2 litry
Wersje kolorystyczne
Bat Czarny, Argento Cosmic, Rosso Cagiva
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeMotocykl zaprojektowany w stylu włoskiego roadstera. Design zawiera wiele smaczków i ciekawych detali stylistycznych. Kultowy już i mało awaryjny silnik V2 Suzuki nieźle go odpycha i jeszcze ...
Odpowiedz