Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeBo o dobry warsztat trudno, w ASO norm± jest olewanie klienta, ewentualnie zdzieranie kasy, ewentualnie nie zrobimy bo czê¶ci nie ma w magazynie, trzeba sprowadziæ, ale to klient musi daæ zlecenie. Poniewa¿ serwisowanie motocykli to zabawa sezonowa, to nigdy nie ma gwarancji, ¿e w danym serwisie w przysz³ym roku te¿ bêdzie ten mechanior, który wie co robi, a nie uczy siê na sprzêcie klienta. Najlepszy przyk³ad to Free&Fun z Sêkocina, mogliby ¿yæ z Serwisu i sprzeda¿y akcesoriów, ale padli, powód banalny i sprzedawcy i serwisanci olewali klienta, naprawiali tanim kosztem (st±d du¿o reklamacji), a jak sobie raz narobisz smrodu. to klienci ju¿ tak ³atwo nie wróc±.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza