tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Benelli TRK 502 model 2021 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Benelli TRK 502 model 2021 dane techniczne

Opinie użytkowników -

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik -
Skrzynia biegów -
Układ jezdny -
Układ hamulcowy -
Elektronika -
Podatność na drobne usterki -
Podatność na poważne usterki -

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort -
Ergonomia -
Ekonomiczność -
Koszty utrzymania -
Stosunek jakość/cena -
Zużycie paliwa (l/100 km) -

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę -
Na miasto -
W teren -
Do turystyki -
Na tor -
Do lansu -
Do wygłupów -

ZOBACZ RÓNIEŻ:

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
500 cm3
Typ silnika
rzędowy, dwucylindrowy, czterosuwowy, 4 zawory na cylinder DOHC
Moc maksymalna
35kW (48 km) at 8500 r/min
Maksymalny moment obrotowy
46Nm/6000r/min
Średnica cylindra x skok tłoka
69x66.8
Zasilanie
wtrysk paliwa
Rozruch
elektryczny
Skrzynia biegów
manualna, 6-biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
łańcuch
Stopień sprężania
11,5:1
Zapłon
ECU - TLI
Sprzęgło
wielotarczowe, mokre
System smarowania
pompa oleju z wymuszonym obiegiem

Inne dane

Zużycie paliwa na 100km
3,9 l
Tagi
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę