BMW R1200GS Rallye model 2012 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | - |
| Skrzynia biegów | - |
| Układ jezdny | - |
| Układ hamulcowy | - |
| Elektronika | - |
| Podatność na drobne usterki | - |
| Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | - |
| Ergonomia | - |
| Ekonomiczność | - |
| Koszty utrzymania | - |
| Stosunek jakość/cena | - |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | - |
| Na miasto | - |
| W teren | - |
| Do turystyki | - |
| Na tor | - |
| Do lansu | - |
| Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1170 cm3
Typ silnika
Czterosuwowy, płaski dwucylindrowy (bokser) chłodzony powietrzem/olejem, z dwoma wałkami rozrządu, czterema zaworami na cylinder i centralnym wyrównoważonym wałem korbowym
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
81 kW (110KM) przy 7,750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
120 Nm przy 6,000 obr/min
Średnica cylindra x skok tłoka
101 mm/73 mm
Zasilanie
Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym/Cyfrowy system sterujący BMS-K z układem odcinającym paliwo i zapłonem twin-spark
Liczba zaworów na cylinder
4
Skrzynia biegów
6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu spiralnym
Wtórne przeniesienie napędu
Wał napędowy
Stopień sprężania
12.0 : 1
Zapłon
twin-spark
Sprzęgło
Suche sprzęgło jednotarczowe, sterowane hydraulicznie
Wymiary i wagi
Waga na sucho
203 kg
Waga motocykla gotowego do jazdy
229 kg
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze