BMW G650GS Sertão - odmodzona wersja Dakar
BMW G650GS Sertao celuje w grupę odbiorców, którzy chcą więcej offroadowej przygody, nie porzucając komfortu motocykla turystycznego
Kiedy w salonach królowało znane i lubiane BMW F650GS, zarząd postanowił wprowadzić jego bardziej offroadową wersję nazwaną na cześć Rajdu Dakar - F650GS Dakar. Teraz na wystawach spotkać już można nowy model, G650GS. W jego przypadku postanowiono poczynić dokładnie to samo. Rajd przeniósł się jednak do Ameryki Południowej, więc to samo stało się z nazwą motocykla. Offroadowy G650GS zyskał przydomek Sertao – jest to rozległy płaskowyż w Brazylii.
BMW G650GS Sertao celuje w grupę odbiorców, którzy chcą więcej offroadowej przygody, nie porzucając komfortu motocykla turystycznego. Jednostka napędowa pozostała bez zmian, które dotknęły oczywiście podwozia. Zawieszenie ma dłuższy skok i jest sztywniejsze, koła otrzymały szprychy, a z przodu znalazła się większa, 21-calowa fegla.
Główne cechy BMW G650GS w wersji Sertão:
- długi skok zawieszenia (przód i tył 210 mm)
- koła ze szprychami i aluminiowe obręcze (21” przód i 17” tył)
- malowanie Aura White / Arroyo Blue z napisem Sertão i czarno-szarą kanapą
- czarny stelaż pod kufer
- dwie wysokości kanapy: 860 mm (standard) and 900 mm (akcesoryjna)
- wysoka szyba
- handguardy
- osłona silnika z aluminium
- wyłączalny ABS
- szeroki wachlarz akcesoriów
|
|
















Komentarze 2
Poka wszystkie komentarzeBardzo fajny motocykl, co pomidzy transalpem a yamah xt660.
OdpowiedzZwyky G650GS te ma moliwo wyczenia ABSu Drogi Autorze
OdpowiedzTak jak wszystkie inne GSy robione przez BMW. Ale moe pomyka wynika z faktu, e materia powsta nie na bazie wasnych dowiadcze jezdnych na tym motocyklu, a materiale PR...
OdpowiedzRacja, ABS jest wyczalny.
Odpowiedzszczerze mwic nie wyobraam sobie, eby nie by :) od kwietnia nakrciem 30 tys km na g650gs i kilkakrotnie w terenach grskich, gdzie mieszkam, musiaem go wyczy eby nie zabi si w dolinie, do ktrej zjedaem
Odpowiedz