Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 24
Pokaż wszystkie komentarze269zabitych motocyklistów / 2166 zabitych kierowców = 12,42% tymczasem 1334zabitych kierowców osobówek/2166 zabitych to 61,59%. Ginie nas więc 5x mniej niż w osobówkach a to jest raczej dobra wiadomość, tym bardziej że jesteśmy, jak to w czasie spotkania w Polityce przekazała nam uprzejma Pani Policjant, 11x bardziej narażeni na śmierć (Wg NHTSA - US National Highway Traffic Safety Administration w USA motocykliści są narażeni 37x bardziej niż kierowcy puszek). Oczywiście nie chcę nikogo tłumaczyć, szkoda każdego dobrego chłopaka czy dziewczyny bez względu na to czym jechał, ale pozostańmy obiektywni w ocenach.
Odpowiedz"Ginie nas więc 5x mniej niż w osobówkach" slabo to policzyles cos, co z tego ze ginie nas przy takich wyliczeniach 5x mniej skoro jest nas 1000 razy mniej (albo lepjej) niz samochodow, zupelnie zle rzeczy z soba porownujesz. Musialbys porownac ilosc motocykli do ilosci zgonow motocyklistow, oraz ilosc samochodow do ilosci zgonow samochodziarzy, wtedy bys mial obraz ile bardziej jestesmy narazeni na zgon. Obstawiam ze lekko 40x jak w USA.
Odpowiedz