2014 Ducati 899 Panigale ju oficjalnie!
Mniej niż litr, ale też kopie...
Były plotki, przypuszczenia, zdjęcia, domysły. I w końcu stało się, Ducati 899 Panigale zostało oficjalnie zaprezentowane. Nikt w Bolonii nie był na tyle szalony, aby zmieniać wygląd Czerwonej Damy, bo ustalmy, że ten się Włochom udał, choć Puryści-Ducatisti mogą mieć żal za zastosowanie dwustronnego wahacza.Z kolei ciekawe rzeczy dzieją się w silniku. Jest to mniejsza wersja Superquadro w pojemności, tak, zgadliście, 899 cm3. Moc? Dość wysoka - 148 KM. Moment obrotowy - 99 Nm. Oczywiście na pokładzie wszelkie patenty z 1199 czyli bezramowe podwozie i wszelkie dostępne elektroniczne gadżety i systemy wspomagające. W tym quickshifter i kontrola trakcji.
Panigale 899 ma już docelowego rywala - MV Aguste F3 800. Co z tego wyniknie pokaże czas. Tymczasem na Ścigacz.pl w najbliższych dnia będziecie mogli poczytać więcej na temat nowego Baby-Panigale. Bądźcie czujni.
|
|





















Komentarze 6
Poka wszystkie komentarzeb. fajny - gratulacje dla firmy, ze produkuj moto, ktre sprzeda sie w niewielskiej liczbie egz.
OdpowiedzTen motocykl jest nastpc 848 i proponuj sign do informacji dotyczcych sprzeday tego motocykle w EU a jeszcze lepiej w USA aden motocykl klasy Premium w tym S1000RR nie sprzeda si w takiej iloci jak 848. Sprzedawa si jak wiee bueczki a due Panigale wyprzedzio nawet Japocw podejrzewam wic, e Baby Panigale z racji na cen moe sprzedawa si jeszcze lepiej.
Odpowiedz"duze panigale wyprzedzio Japoncow" ??? gdzie? jakich japoncow?848 tez kogos wyprzedzio? bmw to jakis motocykl "klasy premium"? nie zauwazylem...
OdpowiedzProponuj przeledzi dane z rynku USA znajdziesz je na stronie Motorcycles-usa.com. Pamitaj te, e zeszy rok by rekordowy dla Ducati ktrego sprzeda wzrosa o 17% adna inna marka poza BMW nie zanotowaa wzrostu tej wielkoci. Oczywicie fabryka Ducati to wci przy Japoczykach czy BMW to maa garaowa produkcja jednak jako daj sobie rad. W zeszym roku w klasie motocykli sportowych o poj.1000cc Ducati zajo drugie miejsce w USA. Nie jestem tylko pewien czy dasz rad to sprawdzi, czy zauwaysz bo z tego co napisae jasno wynika, e jeszcze nie zauwaye, e BMW to marka premium.
Odpowiedznie zrozumielismy sie -jestem fanem ducati natomiast sprzedaz ich scigaczy przy japoncach i bmw, wbrew temu co twierdzisz, jest maa i dane z jednego rynku nie maja tu zadnego znaczeniaq; marka premium???? wierzysz w ten marketingowy bekot sprzedawcw samochodw????????? a w czym scicgacz bmw jest premium w stosunku do japoncow lub ducati- bo chyba nie w cenie albo jakosci wykonania???? chyba,ze lubisz onanizm przy plakietce ze smigielkiem....
OdpowiedzJedn gleba i sie rozlatuje jak z klockw, podobnie jak wiekszy brat ma bezramow konstrukcj czyli to taka jednorazowka
OdpowiedzTroch zdziwko. Obejzaem, siedze siedze i ....nic. Ni to parzy ni to zibi. Moe dla kogo kto chcia kupic 1199 a nie sta go to troszke go ucieszy. MV i Ducati robi now kategorie ktra bya ...
OdpowiedzJaki lans??? Lepszy si robi na Cebeerkach, R-1 kach, Zx-ach, co wyje i ma 210 koni mocy itp, a" Ducato co to za marka"???
OdpowiedzMay siusiak w duym marketingowym opakowaniu. Niech zrobi co do walki z konkurencj na torze w klasie Supersport, a nie do lansu pod knajpami dla tych ktrych nie sta na 1199 (swoj drog te ...
OdpowiedzTo ju mogli zrobi 916ccm i byoby nawizanie do kalsyka. Swoj drog kto mgby zrobi test porwnawczy tego do 916. Wiem e to troch bez sensu, ale byoby ciekawie.
Odpowiedz*klasyka
Odpowiedz