Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarze1ka¿dy kilogram wkwesti przyspeiszania ma znaczenie 2pole poni¿ej kreski w wykresach mocy i momentu gdy bêdziemy chcieli porównaæ maxymalne osi±gi np nowej hayabusy do h2 niebedzie wiêksze bêdzie bardzo zbli¿one je¶li producent nie k³ama³ z warto¶ciami podanymi w katalogu wystarczy porównaæ 200 km/11000 obrmin i 133 nm/10500 obrmin do hayabusy 200 km/10000pobrmin i 156 nm .ju¿ przy 7000 obrmin 3 sugerowanie siê katalogoa moca maxymalna chc±c porownac 2 poazjdy do siebie jest uzasadnione przyk³ad ? honda s2000 240 km i niewiele ponad 200 nm vs golf 4 1,9 tdi 150 km 350 nm przyepsizenie hondy s2000 100-160 =8 sek przyepizsszenie golfa = 13 sek 4 na scianie mam powieszone nagie panie ;)
Odpowiedztrzeba obejrzec caly wykres jak opublikuja - m.zd. na calej dlugosci kompresor bedzie dawak spora przewage i litrowe sporty beda wolniejsze, hajka tez - zwlaszcza ze autor tez pisze ze kawa 1400 nie M SZANS a ona ma osiagi jak hajka...beda testy-zobaczysz
Odpowiedzno zobaczymy byæ mo¿e h2 bêdzie elastyczniejsza w niskich czy ¶rednich obrotach ale tylko byæ mozze bo kompresor mo¿e i ma ale ma 1000ccm a haya nadrabia pojemnoscia podobnie jak zzr 1400 widzia³em pokazowke kawasaki gdzie wystartowalo zzr 1400 z tym h2 i oczysicie start celowo zepsuty w zzr 1400 bo jakby to wygaldalao na oficjalnym rpzedstawieniu akwasaki ze nowy h2 dostaje baty od zzr 1400 ;) gdy jednak przelatywaly pbok kamery predkosci by³y bardzo zbli¿one i ciê¿ko cokolwiek by³o ztego wywnioskowaæ przy tak zepsutym starcie zzr 1400 , kompresor niedaje takiego kopa jak turbo gdyby to cos mia³o turbo uwierzy³bym na starcie ze ma tak wielkie pole ze wystarcza mu 3 biegi ;) ale to jest kompresor widzia³em wykres mocy h2r na stronie rickiego gadsona i naprawdê niema tam jakiego¶ ogromnego pola pod linia mocy http://s32.photobucket.com/user/Don_Guhl/media/h2r_zpsuusqzujq.jpg.html to nie jest wykres mocy wersji h2 ale jakiego¶ zlepku czê¶ci h2r i h2 200 km przy 10 tys obr/min 150 km przy 8 tys obr/min ,a nowa haya http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2012-kawasaki-zx14r-vs-2012-suzuki-hayabusa-le-video-91432.html to wykres mocy na kole do ka¿dej warto¶ci przy danych obrotach nale¿y dodac minimum oko³o 10% czyli mamy 150 km ju¿ przy 7 tys obrotow a 200 przy od 9 tys do 11 tys obr/min prawie wiec niewydaje misie ¿eby h2 mia³a wiêksze pole pod linia mocy i momentu chyba ze w ca³kiem dolnych partiach obrotow w co tez watpie ...
Odpowiedzzblokowali t± kawe masakrycznie do tych marnych 200 km ale z jednej strony akwa robi w uja klientele rzyczac z a wersje h2r 2 razy tyle za ledwie pare ma³ych modów któe daja moc 310 km z drugiej to dobrze bo ³atwo bêdzie sobie mog³ w³a¶ciciel potencjalny podnie¶æ wtym moto moc pod warto¶ci 300 km ,mi by starczy³o 250 km ;) czyli wydech ecu uszczelka i prawdopodobnie starczy lub mo¿e nawet samo ecu starczy ¿eby wywindowaæ wtym czyms moc pod 250 km .
OdpowiedzJak mo¿na byæ taki g³upim, aby pieprzyæ takie g³upoty?
Odpowiedzale masz kurfa zjepane imie ;)
Odpowiedz