tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 1ka¿dy kilogram wkwesti przyspeiszania ma znaczenie 2pole - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor: tdi 12.03.2015 23:57

no zobaczymy byæ mo¿e h2 bêdzie elastyczniejsza w niskich czy ¶rednich obrotach ale tylko byæ mozze bo kompresor mo¿e i ma ale ma 1000ccm a haya nadrabia pojemnoscia podobnie jak zzr 1400 widzia³em pokazowke kawasaki gdzie wystartowalo zzr 1400 z tym h2 i oczysicie start celowo zepsuty w zzr 1400 bo jakby to wygaldalao na oficjalnym rpzedstawieniu akwasaki ze nowy h2 dostaje baty od zzr 1400 ;) gdy jednak przelatywaly pbok kamery predkosci by³y bardzo zbli¿one i ciê¿ko cokolwiek by³o ztego wywnioskowaæ przy tak zepsutym starcie zzr 1400 , kompresor niedaje takiego kopa jak turbo gdyby to cos mia³o turbo uwierzy³bym na starcie ze ma tak wielkie pole ze wystarcza mu 3 biegi ;) ale to jest kompresor widzia³em wykres mocy h2r na stronie rickiego gadsona i naprawdê niema tam jakiego¶ ogromnego pola pod linia mocy http://s32.photobucket.com/user/Don_Guhl/media/h2r_zpsuusqzujq.jpg.html to nie jest wykres mocy wersji h2 ale jakiego¶ zlepku czê¶ci h2r i h2 200 km przy 10 tys obr/min 150 km przy 8 tys obr/min ,a nowa haya http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2012-kawasaki-zx14r-vs-2012-suzuki-hayabusa-le-video-91432.html to wykres mocy na kole do ka¿dej warto¶ci przy danych obrotach nale¿y dodac minimum oko³o 10% czyli mamy 150 km ju¿ przy 7 tys obrotow a 200 przy od 9 tys do 11 tys obr/min prawie wiec niewydaje misie ¿eby h2 mia³a wiêksze pole pod linia mocy i momentu chyba ze w ca³kiem dolnych partiach obrotow w co tez watpie ...

Odpowiedz

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    na górê