Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeojarzê Ciê po nicku:) Nigdzie nie napisa³em,¿e jest to lepsiejsze od obecnych wyrobów, nawet chiñskich. Wrêcz przeciwnie 250 chiñskie w singlu mo¿e nie¼le radochy w dobrej ramie dostarczyæ:) Gdybym teraz mia³ wybieraæ w tych pieni±dzach(zakup+malowanie i renowacja) to albo poszed³bym w supermoto albo motocross, ewentualnie 4 cylindrow± rzêdówkê na cafe racera. Jak ju¿ kto¶ koniecznie musi mieæ zabytka z PRLu to raczej nie czeskie R2 na pocz±tek. Nie mniej z u¿ytkowych motocykli mi znanych obok MZty jest to chyba jedyna rozs±dna obecnie alternatywa. Mo¿e jeszcze Miñ¶k albo 175tki czeskie(po tym jak wprowadz± limity na jazdê motocyklami na kat. B nie od pojemno¶ci a od mocy). Ewentualnie jak mamy kasê, cierpliwo¶æ to jeszcze 250tka Jawy zacna... Natomiast sam tekst wydaje siê kopi± kopii zer¿niêtego tekstu. Sporo siê nie zgadza, kilka siê zgadza. Nie spodziewa³em siê takich "artyku³uf" po ¶cigaczu. Rozumiem boom obecny na zbytki i chêæ podbicia statystyk i pozycjonowania w google, ale jak ju¿ co¶ pisaæ maj±c pewn± popularno¶æ naprawdê wypada³oby albo wypytaæ posiadacza Jawy ogarniêtego w temacie albo chocia¿ posiadaæ kilka lat taki motocykl. Wiem,¿e u nas moda "nie znam siê - to siê wypowiem" w internecie i w ¿yciu, ale bez przesadyzmu...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza