tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Robie identyczne przebiegi roczne samochod/motocykl i zgodzilbym sie - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor: KenLee 12.10.2018 11:46

Robie identyczne przebiegi roczne samochod/motocykl i zgodzilbym sie z Toba, gdyby nie jeden szczegol. W Polsce (ale nie tylko) drastyczne i nieproporcjonalne ograniczenie predkosci znakami jest jedynym pomyslem na poprawe bezpieczenstwa. Jesli przy drodze brakuje chocby kawalka wymalowanego pasa, albo stoi jeden pacholek, to na wielokilometrowym odcinku pojawia sie znak 40 km/h, gdzie jazda z taka predkoscia jest nierealna. Zobacz co dzialo sie wzdluz budowanej S3 w okolicach aglomeracji Lubin-Legnica. Podobnie jakis czas temu odcinek miedzy Koszalinem a Trojmiastem (nie pamietam miedzy jakimi wsiami). Ograniczenia predkosci w zakretach zaczynaja miec sens dopiero kiedy spadnie snieg... Znaki terenu zabudowanego poukrywane w krzakach i pojawiajace sie i znikajace (aglomeracja slaska, lodzkie). A to wszystko oznacza zniwa dla operatorow radarow przenosnych (Bialy Bor, podlasie). Jak do tego dorzucimy likwidacje sekundnikow na sygnalizatorach, kamery przejazdu na czerwonym z "krotkim" zoltym, petle indukcyjne niereagujace na motocykle (Poznan, Szczecin) to wychodzi, ze Twoje postulaty obostrzenia sankcji, wygladaja jak nadstawienie tylka i portfela do dymania przez lokalnych kacykow. Tu nie chodzi o mityczna edukacje, tylko o spoleczne poczucie, ze jesli sa ograniczenia, to znaczy ze maja one sens i sa proporcjonalne do skali zagrozenia. Bez tego i tak wszyscy je beda lamac, albo w wyborach zaglosuja na tych ktorzy obiecaja pozbycia sie radarow- chocby to byla partia faszystow-satanistow pod sztandarem z sierpem i mlotem.

Odpowiedz


Brak odpowiedzi do tego komentarza


Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    na górê