Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeCzy ja tylko mam wra¿enie ¿e go¶æ od tego komentarza nie ma zielonego pojêcia o motocyklach a tym bardziej o mechanice? Zauwa¿ kolego, ¿e je¶li rozpad³a siê skrzynia w ¶rodku to mo¿esz sobie naciskaæ sprzêg³o ile chcesz, to nie odblokuje ko³a. Czasem jest tak, ¿e pod rozpadniêciu siê skrzyni do przodu ko³o siê nie przekrêci ale do ty³u ju¿ tak, zale¿y od tego co sie stanie, natomiast jesli ju¿ zablokowa³o mu siê ko³o i wpad³ w po¶lizg, to ¿e niby jak mia³ zepchn±æ 200kg motocykl z drogi sam? Mo¿e na plecach? Poza tym ch³opak mimo wszystko ogarn±³ sytuacjê, bo móg³ siê uslizgn±æ od razu przy 200km/h wtedy by³oby ju¿ gorzej :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza