Yamaha WR450F w wersji rajdowej od Rebel X Sports
Firma Rebel X Sports wraz z włoskim importerem Yamahy przygotowała specjalną edycję WR450F przygotowaną pod kątem rajdów długodystansowych.
Sprzęt został w pełni przygotowany pod kątem rajdów długodystansowych. Wyposażono go w duży, 29. litrowy zbiornik paliwa, który w warunkach rajdowych daje zasięg przekraczający 300 km. W osłonie silnika umieszczono dodatkowy zbiornik z wodą czy chociażby narzędziówkę, co jest świetnym pomysłem stosowanym przez dakarowców (i wbrew pozorom takie rozwiązanie przeżywa spotkania z kamieniami nawet przy większych prędkościach). Dla WR zabudowano wytrzymałą owiewką w której znajdują się LEDowe lampy.
Na wyposażeniu znajdziemy pełen system nawigacyjny sterowany z kierownicy, elektrycznie sterowany system sterujący roadbookiem czy mocowanie pod Iritrack.Lista przeróbek jest bardzo długa i nie kończy się tylko na gadżetach potrzebnych do pokonywania dalekich dystansów w rajdach. Pomyślano też o zamontowaniu większej tarczy hamulcowej, lepiej spisującej się przy hamowaniu z wysokich prędkości, a sam motocykl pod względem ustawienia został inaczej skonfigurowany (inne przełożenie, tuningowy system wydechowy, rajdowe nastawy zawieszeń).
Motocykl jest dostępny w cenie 13,500 euro (ok. 57 000 zł) i szczerze mówiąc, nie jest to tragicznie dużo. Dla osób posiadających już WR, można pokusić się o kit, który przekształci seryjną endurówke w dakarową bestię. Cena samego kitu to nieco ponad 20 000 zł.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze"Motocykl jest dostêpny w cenie 13,500 euro". Przepisujac informacje z innych stron zapomnieliscie dopisac 13.490Euro + VAT
OdpowiedzNie pisali plus vat bo pewnie i tak w polsce go nikt nie kupi a jakby przypadkiem kupi³ to pewnie vat obejdzie:) Ps. A o nowo¶ciach to niech redaktorzy pisz± jak najwiêcej.
OdpowiedzW 90% przypadków komunikacja pomiêdzy producentami motocykli, a mediami dzia³a poprzez informacje prasowe. Takie prasówki producenci wysy³aj± zbiorczo lub wybiórczo (np. w przypadku patronowania imprezie, albo bliskiej wspó³pracy, kiedy otrzymuje siê wy³±czno¶æ na informacjê). Informacja prasowa o WR obesz³a internet i mniej wiêcej wszêdzie mo¿na zale¼æ podobne dane - na niektórych portalach z komentarzami, na niektórych jako kopia prasówki. Wiêc s± dwie opcje: mo¿emy nie pisaæ kompletnie o nowo¶ciach rynkowych i takich ciekawych projektach, ¿eby nie by³ pos±dzonymi o "przepisywanie" lub selektywnie wybieraæ to co jest ciekawe w motocyklach na ¶wiecie, ¿eby¶ Ty nie musia³ tego robiæ :)
OdpowiedzTroche za ostro Was potraktowalem. Zdarza sie. Piszcie jednak jak najwiêcej. Przepraszam i Pozdrawiam
OdpowiedzNie ma najmniejszego problemu! Ka¿dy komentarz jest dla nas informacj±, dlatego je czytamy i staramy siê odpisywaæ. W moim odczuciu: nim wiêcej komentarzy tym lepiej! A tam swoj± drog±, to strasznie chcia³bym polataæ tak± WR... ;)
Odpowiedz