Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 84
Poka¿ wszystkie komentarzeWiadomo, wy¿sze obroty, bardziej otwarta przepustnica - wiêksza ilo¶æ mieszanki paliwowo-powietrznej a co za tym idzie wiêksze spalanie. Do tego wa¿n± kwesti± jest hamowanie silnikiem przy czym zamykasz przepustnice - tak jak to by³o opisane w artykule - jednak spalanie nie wynosi kompletne 0 , minimalnie przepustnice s± uchylone tak jak na pracy na postoju. ¯eby podczas jazdy silnik pali³ 0 trzeba by³oby go wy³±czyæ co jest oczywi¶cie absurdem. LWG
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza