tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Motocyklem ze Szkocji do Nepalu - Artykul
Liczba wyników w poszczególnych działach:
  1. Wszystkie działy - 91
  2. Forum - 49
  3. Giełda - 24
  4. Artykuł - 18
  5. Firmy - 0
  6. Plik - 0

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu

do Berlina

... I część podróży motocyklem, która rozpoczęła się w Szkocji, a swój finał będzie mieć 20 tysięcy ... ... . Rozładowałem motocykl - kufry tutaj, opony tutaj, spodnie do wietrzenia na balkon. Mam uwagę, co do spodni ... ... kilometrów dalej w Nepalu Wszystko zaczęło się o 9.00 rano, kiedy zatrzasnąłem za sobą drzwi domu. Był Konrad ... ... nawet mi w jego realizacji dopingują. Krótko po 10.00 osiem motocykli ruszyło w stronę Glasgow. Przy ... ... . Już uściskałem Żabę i wtedy do mnie dotarło, w co się pakuję. Cztery, może więcej miesięcy, sam na sam ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu - część II

w strone Turcji

... , motocykl zaczął gotować olej, bo co 210 metrów stałem w korkach. Każdy trąbi, smród spalin ze starych ... ... - Rumunia Nie dotarłem do Rumuni pierwszego dnia, taka jak planowałem. Dystans okazał się być nie do ... ... pokonania w jeden dzień. Gdy dojeżdżałem do słowackiej granicy, nie mogłem się powstrzymać od fotografowania ... ... całej okazałości. Biorąc pod uwagę, że miałem jeszcze kilka kilometrów do przejechania, postanowiłem już ... ... pierwszy przewróciłem motocykl. Koło bankomatu. Głupia sprawa. Posadziłem tyłek na siedzeniu, złożyłem ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu - magiczne Persepolis

motocykl jedzie sam

... ze sklepu i machał w naszym kierunku rękami. Podeszliśmy do niego. Starszy mężczyzna wyciągnął zza ... ... koców i pościeli, na drugim stał stół. Przez chwilę myślałem, że wszedłem przez pomyłkę do magazynu. No ... ... do hotelu naklejka informuje o nowej płycie Kazika. Nie łaziłem zbyt wiele wieczorem. Ani nie miałem ... ... pieczywa do rąk klienta trzeba je otrzepać z przyklejonych kamieni. W sklepie obok kupiłem ser, w drugim ... ... Placem Króla. Plac wielkości rynku krakowskiego. Dookoła piękne i ogromne meczety. Udało mi się wejść do ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu - część III

Turcja motocykl i palmy

... . Postanowiłem zostać w Erzurum! Murad zabrał motocykl ze sobą do jego garażu, a mnie wysłał do pobliskiego ... ... nazwany CRAZY. Rozbiłem namiot na stacji na betonowym podeście. To była najzimniejsza noc ze wszystkich do ... ... pobyt. W sobotę wsiedliśmy na motocykl i najpierw pojechaliśmy do małej miejscowości Derinkuyu. Tam ... ... Dochodzę do miejsca, gdzie stromo w górę pnie się płaska skała z niewielkimi otworami, przez które ... ... drogach do Antalyi. Tam chciałem się zatrzymać na chwilę i odpocząć. Widoki były przepiękne. Po raz ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu – Cel osiągnięty!

Nepal Pokhara

... listopada - Butwal Nepal O 14:20 czasu lokalnego wjechałem do Nepalu. Zakręciła się łza w oku. Po tylu ... ... . grudnia wjechałem do Kathmandu! Niestety, żadnego znaku przy drodze, żeby ten wyczyn udokumentować 23 ... ... miesiącach planowania, po 82 dniach jazdy w końcu dotarłem do ostatniego kraju na mojej mapie. Nie będzie ... ... miałem różnorakie, kontrastowe uczucia. Nie sądziłem, że w ogóle podołam. Nie wierzyłem, że motocykl ... ... porządny wypoczynek. Plan jest taki. Mam w tej chwili tylko 300 km do celu, jakim jest Kathmandu. Nie chcę ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu - Teheran, czyli istne szaleństwo

na plazy

... . Dom był duży. Pokój, który miałem do dyspozycji wyłożony był dywanami. Nie było łóżka. Miałem ze sobą ... ... . Ze mnie się lało, ale dla nich widocznie wciąż było za zimno. Podszedłem do okna i otworzyłem szeroko ... ... Dookoła bardzo wysokie góry. Na jednej z nich, jak krzaki winogron przyklejone do skały, wznosiła ... ... po dachach sąsiadów, aż w końcu dotrze się do swojego domu 24. października - Karaj Wyjechałem od ... ... miejsce. Wyjechałem wcześnie rano, nie miałem daleko - 280 km do pięknego miejsca. Trzeba jechać w ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu – jestem w Pakistanie

Riche

... zsiąść z motocykla, oddać paszport i wpisać się do wielkiej księgi.„Musimy tutaj być. Zaraz za ... ... betonowy budynek, kilka mniejszych i cała masa ciężarówek. Zaparkowaliśmy motocykle w cieniu. Z ... ... pewny" - powiedziałem. Pot spływał mi wzdłuż kręgosłupa do spodni, kurtka była mokra od środka, mój ... ... tyłek swędział. Było około 40 stopni. Weszliśmy do jednego z budynków. Powiedziano nam, żeby wrócić ... ... kilkaset metrów do innego. Biuro było zatłoczone. Ogromne wiatraki pod sufitem z dużą szybkością rozbijały ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu – Indie to terror na ulicach

skuter wieloosobowy

... w silniku, którego nie zmieniałem od wyjazdu ze Szkocji. Rano mój kolega wsiadł z torbami do ... ... wrócić na lotnisko i znaleźć firmę, która przewiezie Richowi motocykl do Londynu. Nie było opcji na lot w ... ... Kierowca minibusu nie zwracając w ogóle na mnie uwagi zepchnął mnie z drogi. Po walce z motocyklem ... ... posiedzieć chwilę odpowiadając na maile i czatując z żoną. Wróciłem do hotelu, kiedy było już zupełnie ciemno ... ... do domu. Poszukaliśmy wiec biura Pakistańskich Linii Lotniczych gdzie dowiedzieliśmy się, że może ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu – śniadanie z widokiem na górę Ararat

Astara

... nich wskoczył na mój motocykl i pognaliśmy do wioski. W biurze, którego tyle szukałem, pan poprosił o ... ... kolegów. Teraz każdemu zachciało się zdjęć na motocyklu, a autobus jest już o pół godziny do przodu. W ... ... łącznie ze mną poszło połazić. Było warto. Trafiliśmy na piękny meczet. Postanowiliśmy wejść do środka ... ... paliwa. To powinno wystarczyć do Maku, pierwszej wioski po stronie irańskiej, gdzie będę mógł kupić kartę ... ... paliwową. Dojechałem do granicy może godzinę później. Sfotografowałem górę, na której, według Biblii ...

Long way - podróże do wszystkich krajów Europy

darek long way islandia 2008

... Anglii, do Szkocji. Łącznie około 1,5 tysiąca km. w 4 dni. Stało się jednak inaczej - będąc już w Szkocji ... ... Będąc już w Szkocji nie mogłem się powstrzymać, przedłużyłem urlop i w 10 dni objechałem nabrzeżem ... ... ;#8222;Japonia". Podróże na motocyklach zawsze mnie rajcowały, ale nic nie wskazywało na to, że & ... ... ;#8222;daleka droga" tak mnie wciągnie. We wrześniu 2006 r. kolejny raz zmieniłem motocykl ... ... to okres emigracji, mieszkałem w Anglii. Motocykl kupiłem w Polsce i tuż po zakupie wróciłem nim na ...