tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Leoncino Cross, TRK 800, TNT 899. Benelli przygotowuje się do gigantycznej ofensywy
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Leoncino Cross, TRK 800, TNT 899. Benelli przygotowuje się do gigantycznej ofensywy

Autor: Raff 2020.10.30, 10:48 6 Drukuj

Ogromne zainteresowanie marką Benelli, po przejęciu jej przez chiński koncern QJ Motor zaskoczyło chyba nawet samych właścicieli. Producent nie zamierza jednak spoczywać na laurach i przygotowuje potężną ofensywę nowych modeli.

Chinol - to pejoratywne określenie pada często w komentarzach pod artykułami, w których opisujemy motocykle Benelli. Z jednej strony rozumiemy, że wielu z nas wciąż ma w domu kupione na wyprzedażach w supermarkecie chińskie młynki, czy miksery, z drugiej pewnie niejeden jeździ chińskim motocyklem Suzuki GW 250 Inazuma lub skuterem BMW C 400 X, kupuje przez chińską aplikację zainstalowaną na chińskim telefonie i nie ma z tym problemu.

NAS Analytics TAG

Fakt jest taki, że mniej uprzedzeni do dalekowschodnich technologii Włosi, Francuzi, czy Chorwaci nie mają oporów przed kupowaniem motocykli z Pesaro, co dobitnie pokazują statystyki sprzedaży. Benelli nie zamierza udawać, że tego nie dostrzega. Po ostatniej prezentacji ultranowoczesnego turystyka 1200 GT, firma szykuje się do kolejnych premier.

W planach są cztery grupy silników, które napędzać będą szereg nowych modeli. Pierwszą grupę stanowić będą single o pojemnościach 250, 380 i 530 cm3, które trafią do linii klasycznej, reprezentowanej dziś przez Imperiale. Tak, zgadza się, Imperiale 400 zyska braci o większej i mniejszej pojemności silnika.

Drugą grupę tworzyć będą dwucylindrowe rzędówki - rozwinięcie jednostek napędowych stosowanych obecnie w TRK 502 i Leoncino. Tutaj możemy liczyć na 400, 700 i 900 cm3, które uzupełnią obecnie stosowane 300, 500 i 750 cm3. Ta gama napędzać będzie nakedy serii BN, adventure TRK i scramblery Leoncino.

Pozostałe dwie grupy to triumfalny powrót Benelli do segmentu motocykli sportowych i turystycznych. Pojawią się tutaj cztery jednostki napędowe - 1000 cm3, pochodząca od MV Agusty (OJ Motor podpisał niedawno strategiczną umowę z tym producentem) i 650 cm3 oraz odświeżone 899 cm3 - legendarną trzycylidrówkę, znaną z modelu TnT 899, która uzupełni silnik 1200 cm3.

Na slajdzie, który pokazano podczas prezentacji w Chinach, możemy zobaczyć trzy modele, które jako pierwsze pojawią się na rynku - Leoncino Cross, TRK 800 i… TnT 899. Nie znamy wprawdzie daty prezentacji, jednak biorąc pod uwagę fakt, że o dwóch pierwszych motocyklach sporo już pisaliśmy, możemy z dużym prawdopodobieństwem założyć, że pojawią się one w przyszłym roku.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę