Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 162
Pokaż wszystkie komentarzeFajna jest MZ ETZ 150, 250, 251 i 301!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzmoze ktos cos wymysli jak we wszystkich etkach zeslizneło mi sie całe sprzegło z wału i załozyąłem spowrotem wymieniłem przy okazji tarcze i cały wycisc i nie moge ustawic sprzegła bo cos mi wybija i nie chce łapac do konca co mam zrobic brak mi jusz pomysłow siedziałem hyba z tydzien i zadnej usterki doradzcie cos
Odpowiedzkolego być może masz rozwalony ten stożek na wale , zwróć uwagę na te ząbki co nachodzi kosz sprzęgłowy , nie gwarantuje żę to będzie.
Odpowiedzmasz zle dopasowane elementy sprzegla.jak popatrzysz na sprzeglo z tylu to jak wysprzeglasz to ta ostatnia czesc ktora robi rowniez za ostatnia tarcze(ta z srobami ktorymi jest skrecone cale sprzeglo-te co sciskaja sprezyny 6 sztuk)wychodzi z kosza sprzeglowego.ma takie 6 wypustow do ktorych sa przykrecone te sroby co trzymaja sprezyny.poogladaj dokladnie te wypusty i wyciecia w koszu bo daje sobie glowe uciac ze zle sie schodza.na oko moze i dobrze ale rozbiez sprzeglo i probuj ruszac tymi elementami w rekach.mozesz ustawiac zamieniajac miejscami wypusty i wyciecia i moze cos da. jak sprzeglo slizgalo po wale to ogladnij stozek na wale i w sprzegle.jak atalo sie tak wiele razy to bedzie zuzyty i nigdy dobrze nie dokrecisz-trzeba wymienic chociaz 1 element.jeszcze co do sprzegla to na 100%!!! masz to uszkodzenie co pisze bo wiem po swoim przykladzie.dziwka nie chciala wysprzeglac do konca albo nie od razu tylko z poslizgiem.czasami sprzeglo wogole sie blokowalo(prawie zawsze jak zgasilem na biegu i wcisnietym sprzegle)i jedyna metoda bez duzego grzebania aby to naprawic to stukanie w maly dekielek(tam gdzie nakretka od walu,slimak obrotonierza itp.)az samo pusci.2 razy kupilem nowe tarcze,slimak wysprzeglania tez kupilem nowy,kupe czasu i nerwow stracilem az do tego doszlem.dobrze radze sprawdz to bo uszkodzenie malo widoczne a daje po zaworach.
Odpowiedzmialem taki sam problem jak ty i doszedlem do tego ze ta ostatnia tarcza nie byla dobrze dopasowana aby zakrecic sroby. Wiec potraktowalem pilnikiem jeden zababek tej tarczy zalozylem i zakrecilem sroby i dziala bez zarzutu:)
OdpowiedzSiemacie.Problem mam ze skrzynią 250-tki. Dwójka i trójka wyskakiwała, wymieniłem tryb i wodzik od dwójki i teraz dwójki brak a trojka wyskakuje. CO mam zrobić ponieważ zaczyna brakowac mi cierpliwości.Prosze o fachową porade. Z góry dziękuje.
Odpowiedzodnośnie trójki jeśli wyskakuje dwie wspułpracujące zębatki na powieszchni zazębienia musi być skos chyba 5 stopni gdy zębatki sa wyczarpane na powiszchni załanczania sie widać obślizganie najlepiej kup cała 3 i po problemie brak dwujki mogłeś pomylić podkładki na walku lub ich tam niema luknij do schematu
Odpowiedzto nie mińsk ze mozna sobie otworzyc skrzynie bez rozbierania calego silnika wiec...chcesz fachowa porade?znajdż inna skrzynie cala-urzywana,dobra i zamontuj i zapomnij o problemie.lub kup nowe tryby ale uwaga!nie jakis badziew tylko produkcja fabryczna-niemcy,wegry(robili dla nich duzo czesci,dobra jakosc)i turcja(szczezrze to nie wiem jak dobre ale na pewno lepsze niz robota rzemieslicza).nie kompletuj z urzywek bo sprzegla klowe w trybach zawsze sie zuzywaja i jak pozbierasz z kilku skrzyn jedna to chocby jak dobrze wygladala moga wystapic problemy.pozdro
Odpowiedzzminiałem nowe amortyzatory przednie i niewiem ile wlać oleju tak żeby elegancko chodziło może ktoś wie ile powinnem wlać!!!
Odpowiedzdo jednego teleskopu etz250 powinienes wlac 230cm
OdpowiedzMam MZ 251 i chce założyć do tyłu oponę ze ścigacza, jaki rozmiar mam zamówić? Chodzi mi o coś szerokiego... Bardzo proszę o odpowiedź.
OdpowiedzJa miałem w 250-tce oponę od crosa i to strasznie muli motor ,ponieważ ma ciężko pozatym wysiadło mi sprzęgło.Osobiście nie polecam.
Odpowiedzmax to 140 pozdro
OdpowiedzNie kupuj opony od ścigacza! załuż odrazu od TRAKTORA!.sluchaj pojezdzisz pare miesiecy i padnie ći skszynia biegów...
OdpowiedzWitam.mam na sprzedaż MZ251etz,do pomalowania.z papierami ,250ts ,do pomalowania.z papierami ,150ts,bez papierów.LUB ZAMIENIĘ NA CRROSA o pojemnosci 150-250.prosze o kontakt na E-MAIL, szalony1990@o2.pl
OdpowiedzJaki bezawaryjny zapłon elektroniczny popsuł mi sie po 100 km uzytkowania z uwagi na koszty przerobilem na platynki i przejechalem 30000.
Odpowiedzmoto http://www.motorbox.pl / Pozdrawiam
OdpowiedzCYTUJE ..."Ja już nie mogę tego... czytać!!! MIKSOL to najgorszy olej jaki może być!!! Guwno za 10 zł. A potem sie dziwią czemu motor traci moc, czemu sie zaciera czy zatyka sie tłumik od nagarów. Czy nie lepiej wlać porządny olej..." Weź człowieku się zastanów co ty gadasz!!! smigam motorami od 5 lat i zawsze leje mixol i nic im się nie stało! Mam ETZ 250 od roku zrobiłem ponad 5tys km non stop leje tony mixolu a motor nigdy nie stracił na prędkości ani nagar się nie tworzył jakiś ogromny.Więc się zastanów i pomyśl poco przepłacać i tak wyjdzie to samo a za inny olej zapłacisz dwa razy więcej i gówno ci to da. Pozdro
Odpowiedzbez obrazy ale GÓWNO to wie ten ktory twierdzi ze mixol jest dobry.jezdze roznymi motocyklami z epoki komunizmu od 9 lat i powiem ci ze WIDAC roznice miedzy mixolem a chociazby stihlem-bo takiego uzywam.nagar jest inny,smarowanie jest inne,olej drozszy ma lepsza lepkosc przede wszystkim.tego nie widac po 1km,10,100...ale przejedziesz pare tysiecy na innym oleju to poznasz roznice.czy uzywasz moze czekos takiego jak dodatek olowiowy do paliwa wraz z olejem jesli tankujesz eurosuper95?jesli nie to mozesz juz zbierac na remont.
OdpowiedzHHmm nigdy nie widziałem etki 250 z klinem na wale od strony sprzęgła
Odpowiedzkupie MZ może być bez papierów z okolic olsztyna(woj. warm-maz.)gg1945421
Odpowiedzbez papierów to sobie jebnij w głowę
Odpowiedzchciałbym sie dowiedziec czy mozna założyc błotnik plastikowy do mz etz 250 prosze o odpowiedz
Odpowiedznie zakładaj etz jest piękna w orginale i niech tak zostanie
OdpowiedzMam pytanie, pomóżcie. Mam ETZ 250 i chciałbym kupic i załorzyć do niej bak z 251 ale nie wiem czy będzie pasował tzn czy się zmieści. Odpiszcie prosze
OdpowiedzDo ETZ 250 pasuje , ale do ETZ 150 nie bo rama jest krutrza.
OdpowiedzWitam! Mi podczas zloty motocykli nagle zapaliła sie czerwona lampka-brak ładowania i okazało sie że komutator mi siadł. Zapewne nie wiesz co to jest bo ja nie wiedziałem:) musisz odkręcić prawą pokrywe silnika i jeśli wyleca kawałki grafitu czy czegoś podobnego to to jest ta przyczyna. Komutator jest to element po którym chodzą szczotki w alternatorze. Mogły Ci tez szczotki paść.
Odpowiedzmam pytanie kilka miesięcy temu kupiłem mz 250 po jakimś czasie zaczęło nie być ładowania co może być tego przyczyną? Z góry dziękuję za odpowiedź
Odpowiedzprzyczyn może byc wiele zacznij od sprawdzenia szczotek i stanu wirnika
OdpowiedzMam pytanie czy może mi ktoś powiedzieć jak powinien być poziom paliwa w MZ 250?? Nie potrafię ustawić?? telegram@wp.pl proszę o pomoc z góry dziękuje !!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
OdpowiedzJaka jest wysokość mz od ziemi do siedzenia ??? odpowiedzcie bardzo proszę !!! pozdro!!!!
OdpowiedzMam zamiar kupić MZ ETZ 250 ,kumple odradzają mi jej kupno bo mówią że pali ona 8\9 na 100km i ma brzydki wyląd.CO O TYM MYŚLICIE???????
Odpowiedzpamietaj ze 250 to 250 rowna stabilna wazne zebys kupil w dobrym stanie lepiej dac wiecej a poczujesz mz mialem 150 a teraz 250 i niema co porownywac
Odpowiedzwitam jakie 8/9 gościu sam posiadam etz250e i pali mi 4.9 a tak na v/max 6l jeśli silnik niejest na wykończeniu liczy się ustawienie zaplonu i gażnika.śfietnie sie prowadzi po zakrętach nawet na nieruwnej drodze śfietny kontakt z jezdnią tarczowy chamulec rarytas
Odpowiedzez 250 jest bardzo ładan ja mam 4 sztukli i karzdego rodzaju stare typ i nowy tym jest to bardzo swietny motor dobrze nadaje sie na trase i na krosa polecam eloooo
OdpowiedzJak ktos nie potrafi ustawić zapłonu gaźnika itp, albo gaźnik ma przelatane z 50 tyś km to nie ma sie co dziwić ze pali 9l. Normalne spalanie 250/251 to 4-6l. Moja 251 nie przekroczy 6l/100km, testowane w 2 osoby, miasto i ogień prawie non stop. Najmniejsze spalanie trasa prędkość 80-90km/h i wyszło 4,3l. Ale są egzemplarze co palą mniej, szczególnie na gaźniku Bing.
OdpowiedzMam ETZ 250 odpala od pierwszego kopniecia, pali 6l na 100 km jak jerzdze powyrzej 110 km/h jej maksymalna predkość 140
Odpowiedzchętnie kupie mz etz...jestem miłośnikiem.
OdpowiedzKUPIE MZ z okolic warszawy z papierami gg 4061874
Odpowiedzmam problem chce do mojej 250 załorzyc białe tarcze zegarowale nie wiem czy da sie sciagnac wskazowke proszzze o pomoc
Odpowiedznajlepsze są mz-etki kto katuje motor to jes idiotą
OdpowiedzBo musiało sie paliwo z wężyka i gaźnika wypalić
OdpowiedzDo dwusuwów najleprzy jest taki mixsol czerwony nie kupujcie tego zwykłego mixolu :) czerwony puszcza mniej dymku i zostawia prawie nic na tłoku nagaru itp... i lepiej smaruje cylinder :)
OdpowiedzJa już nie mogę tego czytać!!! MIKSOL to najgorszy olej jaki może być!!! Guwno za 10 zł. A potem sie dziwią czemu motor traci moc, czemu sie zaciera czy zatyka sie tłumik od nagarów. Czy nie lepiej wlać porządny olej za 20 pare złotych jakiegoś MOTULA czy czegoś podobnego, nie mieć tych problemów i mieć lepsze osiągi???
Odpowiedza podaj nazwe tego mixolu
Odpowiedzfaja stronka, ale jestem nowy bo chcę sobie kupić jakiś motorower i chciałbym dowiedzieć się jakiej mieszanki stosuje się do 2suv
Odpowiedzdo 2sv sa stosowane rozne mieszanki.... w simsonie czy w mz jest to 1:50 czyli na 50l benzyny 1l oleju. W rometowskich silnikach stosuje sie mieszanke 1:30
OdpowiedzWitam czy moglby mi ktos powiedziec dlaczego moja etka 150 z klasycznym zaplonem na przerywaczu pali powyzej 7 litrow na 100 km. gaznik jest ok wszystkie dysze sa oryginalne z gory dzieki za odpowiedzi pozdro
Odpowiedzdawaj go do mnie na warsztat
OdpowiedzKlina w żadnym silniku 250/1 nie widziano. Kosz sprzęgłowy jest na stożku, jak dobrze założony to nigdy nie sprawia problemów. Jakby się ostro nie katowało.
Odpowiedzbo jakby ktoś nie wiedział to zanim sie nałoży na stożek trzeba mocno rozgrzać część nakładaną na ten stożek (palnikiem gazowym). Wtedy mocno przykręcić!
Odpowiedzsamozapłon
Odpowiedzkto mi powie czemu 250 weszła raz mi na maksymalne obroty i one nadal rosły mimo że zdjałem kapturek wyłaczyłem stacyjke i zakręciłem paliwo a ona nadal wchodziła na coraz wieksze obroty
Odpowiedzteż tak miałem raz i na wysokich obrotach chodziła jak dieselek-na samozapłonie:) Robiłem przegłąd silnika i wymieniłem uszczelniacze przy wałe-możliwe że tam mi lewe powietrze barało i dlatego tak głupiał.
OdpowiedzA czy twierdzisz że jesteś zdrowy??
Odpowiedzweszła na wysokie obroty pewnie dlatego że masz do dupy świece
Odpowiedzg łupoty opowiadasz
Odpowiedzczary mary?
OdpowiedzWIELKIE GÓWNO WIECIE O MZ 251 TO NAJ LEPSZY MOTOR JAKI MIAŁEM NIE MA LEPSZEGO I WYTRZYMALSZEGO OD TEGO
OdpowiedzJak tak twierdzisz to kup sobie TS 250. Według mnie to jest nie do zaje**nia!!!!!!
Odpowiedz