Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 162
Pokaż wszystkie komentarzeSiemacie.Problem mam ze skrzynią 250-tki. Dwójka i trójka wyskakiwała, wymieniłem tryb i wodzik od dwójki i teraz dwójki brak a trojka wyskakuje. CO mam zrobić ponieważ zaczyna brakowac mi cierpliwości.Prosze o fachową porade. Z góry dziękuje.
Odpowiedzodnośnie trójki jeśli wyskakuje dwie wspułpracujące zębatki na powieszchni zazębienia musi być skos chyba 5 stopni gdy zębatki sa wyczarpane na powiszchni załanczania sie widać obślizganie najlepiej kup cała 3 i po problemie brak dwujki mogłeś pomylić podkładki na walku lub ich tam niema luknij do schematu
Odpowiedzto nie mińsk ze mozna sobie otworzyc skrzynie bez rozbierania calego silnika wiec...chcesz fachowa porade?znajdż inna skrzynie cala-urzywana,dobra i zamontuj i zapomnij o problemie.lub kup nowe tryby ale uwaga!nie jakis badziew tylko produkcja fabryczna-niemcy,wegry(robili dla nich duzo czesci,dobra jakosc)i turcja(szczezrze to nie wiem jak dobre ale na pewno lepsze niz robota rzemieslicza).nie kompletuj z urzywek bo sprzegla klowe w trybach zawsze sie zuzywaja i jak pozbierasz z kilku skrzyn jedna to chocby jak dobrze wygladala moga wystapic problemy.pozdro
Odpowiedz