Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 76
Pokaż wszystkie komentarzeV-MAXXXX !!!!! a tak serio,to na poczatek to sa dobre sprzety,z drugiej strony ja,juz niedlugo zfinalizuje zakup ZR 7, jako moj pierwszy sprzet :)
OdpowiedzV-MAXXXX !!!!! a tak serio,to na poczatek to sa dobre sprzety,z drugiej strony ja,juz niedlugo zfinalizuje zakup ZR 7, jako moj pierwszy sprzet :)
OdpowiedzYAMAHA R1 czy SUZUKI GSXR 1000 ~ tak dziś wygląda dylemat młodego motocyklisty. True Stroy
Odpowiedzdokładnie... ale dzięki temu na allegro jest mnóstwo części to takich sprzętów ;)
OdpowiedzMiałem podobny dylemat i kupiłem ER-5:) za 4k i nie licząc hamulców to jestem b.zadowolony
Odpowiedzja bym postąpił tak samo , uważam ,że z 500 - ek ER5 jest zdecydowanie najciekawszy ale ja lubie Kawy
Odpowiedzzastanawiam sie and moto dla dziewczyny walka wyrównana między Gs 500 a xj 600 diversion powiem że myślałem nad gs ale po przeczytaniu tego artykułu zaczynam zastanawiac sie nad tym drugim .
OdpowiedzMam GS500E Fivestars 98r.(polecam) i przyznam że piszą samą prawde, jedyna rzecz jaka się zepsuła przez 3 lata to uszczelak od pokrwywy sprzęgła, koszt 16 złotych :)
OdpowiedzHonda CBF 500!!!!!!!
OdpowiedzNiektórych oburzy mój komentarz, ale cóż... Od 2 lat(14000km(+ kolejne 2 lata - 13000km na skuterach itp.)) jeżdżę na motocyklu 125 ccm o masie 150 kg i rozważałem zakup motocykla z przedziału 500-650 ccm. Ostatecznie skupiłem uwagę na czymś znacznie większym, czyli XJ900S Diversion(tak, duża Diva). Taki wybór może szokować, jeżeli brać pod uwagę mój wiek niespełna 21 lat, ale sądzę, iż okiełznam tego potwora, gdyż lubię duże, masywne sprzęty, a ten ma przy tym świetne właściwości turystyczne i wygląd. Znam większość zagadnień z techniki jazdy w teorii, jak i w praktyce. Zastanawia mnie tylko spalanie, które podobno sięga nawet 11/100.. Czy jest tu ktoś, kto mógłby zdementować tą wartość i podać realną w przedziale jazdy ze średnią 120km/h(z wyskokami do 160)?
OdpowiedzZ takim zapasem doświadczenia raczej sobie poradzisz. Kupiłem XJ 900 w wieku 19 lat i jeżdżę nią od 3,5 roku... Na początku przeszkadzała masa (a przesiadłem się z GPZ 500) ale to kwestia przyzwyczajenia. Spalanie 11l/100 km to chyba jakby przyszło holować jeszcze dwa takie motocykle :), u mnie nie przekracza 6-6,5 l po mieście i w spokojnej trasie (no, 8l/100 km przy 180 km/h z pełnym załadunkiem, 2 os. + kufry). Odezwij się na GG 2840781 ;-).
Odpowiedzja jestem i zapraszam na yamahaxj.pl tam sie wsyztkiego dowiesz a spalenie na poziomie 11 litrów to chyba jak będziesz holował spychacz. Zrobiłem dużą Divą w jednym sezonie prawie 19.000 i średnie spalanie było na poziomie 6,5-7 litrów w mieście, a do spokojnych nie należę. Trasa to w ogóle jakieś śmieszne wartości.
Odpowiedzoburzyłem się ;)
OdpowiedzAutorze publikacji a co z GPZ 500? z tego co zauważyłem to ten model jest jakiś taki odstawiany na bok w porównaniu z CB 500, er-5 czy właśnie gs500, yamahą XJ600. Ceny jego są podobne do gs-a , a awaryjność tez podobno mała, więc dlaczego jest on tak mało popularny.
Odpowiedzno dobra Chłopaki, ale co powiecie na to ? mam 1.90 m wzrostu zmieszczę się, czy będę musiał na tylnym siedzeniu siedzieć, chciałbym coś wiekszego może TDM 850 4tx ale cenowo mnie powala myślicie że XJ będzie dobrym wyborem ?
OdpowiedzMiałem ten sam dylemat. Ostatecznie zdecydowałem się na kawasaki gpz 500 s. Przy wzroście 190 cm na gs-ie dziwnie sie czułem. Dla osób wyższych zdecydowanie polecam gpz-te. Nie żałuje zakupu i jestem z niego bardzo zadowolony. :)
OdpowiedzA co z Kawasaki GPZ 500? Na różnych stronach - także i na tej - jest często polecany początkującym motocyklistom...
OdpowiedzDzieki Boczo za ten tekst. Na wiosne zaczynam kurs prawa jazdy, oczywiscie rozmyslam juz nad pierwsza maszyna - poczatkowo zakladalem budzet w okolicach 5000 zl + ciuchy, ale przy takich cenach GS500 spokojnie moge zalozyc: 3500 zl za GS'a + ciuchy :) Pierwsze moto to i tak sprzet do obicia, parkingowek etc - nie czarujmy sie. Musze jedynie sprawdzic, czy pozycja bedzie wygodna - podobno ma troche "zaciecie" sportowe (mam na mysli pozycje jezdzca). No i jeszcze jeden plus - mam ledwno 165 cm wzrotsu, a GS jest chyba nizszy od CB500...
OdpowiedzMiałem obydwa i z tego co pamiętam GS'ka dużo niższa. Poza tym GS'a na pewno łatwiej obniżyć niż CB500
OdpowiedzPrzy takim wzroście ledwo to poczujesz. Masz w planach 5k plus ciuchy. Bierz CB 500. Mówię z doświadczenia :P Sam tak zrobiłem. Też 165 cm wzrostu i spokojnie dawałem sobie radę z CB 500 :) Zresztą jesteś zainteresowany - zajrzyj na mojego riderbloga. Najlepiej zobacz na żywo GS 500 i CB 500 - wtedy wybór będzie dla ciebie bardziej oczywisty. PZDR
Odpowiedza ja CBF 500
OdpowiedzSuper artykuł. Za rok idę na prawko i GS gnębi moje sny już od kilku lat;) szczególnie wersja przedliftingowa. Moglibyście napisać artykuł porównujący koszty utrzymania motocykli 500ccm o mocy ok 50KM z 600ccm ok 100KM. Pozdr.
OdpowiedzTo ja wybieram CB 500.
Odpowiedz