tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Jazda motocyklem w korku… to kosztowna...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 112
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: TTR 05/04/2012 23:58

To chyba nie ten Stefański...

Odpowiedz
Autor: RICARDO 09/02/2016 11:19

W Polsce rządzą koterie i układy. Były ministerialny urzędnik z czasów PRL, pomimo braku wykształcenia publikuje w swoich książkach prywatne teorie na temat zasad ruchu drogowego uznawane bezprawnie za oficjalna wykładnię prawa (Zbigniew Drexler), a jego plagiatorzy (nieżyjący już Henryk Próchniewicz) oficer WP z samochodówki powtarzają te brednie w poradnikach dla motocyklistów, do dzis publikowane przez Grupę IMAGE. W WORD obowiązuje bezprawnie prawo KORPORACYJNE made in Drozd & Drexler i tak się kręci maszynka do robienia kasy. A co na to były zastępca PROKURATORA GENERALNEGO R.A. Stefański wyrocznia dla biegłych, adwokatów, prokuratorów i SĄDÓW? Nic. Sam wypisuje w swoich książkach, że RONDO pod względem zasad ruchu jest w całości opisanym prawem pojedynczym skrzyżowaniem pomimo, że to pod względem zasad ruchu złożony obiekt w formie PLACU. RONDO o którym mówi Derxler to nie okrągły PLAC prof. Stefański, a jedynie amerykańskie ROUNDABOUT, bo z prawa federalnego USA ściągał bezmyślnie ten UCZONY MĄŻ. Dlatego dla niego znak C-12 to nie nakaz RUCHU OKRĘŻNEGO a znak RONDO, taki nasz C-9 razem z A-7 postawiony na wlotach. A odnośnie jazdy motocyklem w korku. W Belgii, tak jak my sygnatariuszem Konwencji wiedeńskiej o ruchu drogowym, motocyklem można poruszać się między rzędami samochodów. Warunek brak linii ciągłej, max prędkość 50 km/h jednak nie więcej niż 20 km/h w stosunku do prędkości innych pojazdów, co przekłada się na prędkość 20 km/h przy stojącym korku. Jak się chce to można.

Odpowiedz
Autor: Muszka 05.04.2012 22:05

Serwus. wg mnie, a jestem motocyklistą i instruktorem nauki jazdy, winę ponosi motocyklista bo nie zachował szczególnej ostrożności przy omijaniu lub wyprzedzaniu, bo to dość ważne a nie jest zaznaczone czy ciężarówka stała czy jechała. Motocykliście wolno omijać stojące pojazdy o ile zachowa szczególną osrtożność etc. Z wyprzedzaniem jest różnie; widziałem różne wypowiedzi policjantów, którzy są dla mnie bardziej reprezentatywni niż naukowcy bo nie mogą mieć swoich wymyślań na jakiś temat lecz być zgodni z literą prawa, którzy twirdzili, że nie ma jednoznaczej odpowiedzi na to pytanie; mówili, że można o ile się nie najedzie linii ciągłej dzielącej pasy ruchu, a o to z kolei ciężko... i pętla zaczyna się zamykać...Fakt faktem we wszystkich takich sytuacjach trzeba zachować szczególną ostrożność, czego temu koledze zabrakło i najzwyczajniej w świecie dał się złapać i basta. Na motocyklu trzeba być czujnym niestety i nie dać się złapać (polecam atykuł wstępny w motormanii naczelnego w jednym z poprzednich numerów o p.Wałęsie). Uważam ponadto, że zapominają wszyscy o istnieniu tzw, współwiny za zdarzenie, a tu jest idealny przykład, bo babeczka włączała się do ruchu a kolega na motonodze nie zachował szczególnej ostrożności. Pozdrawiam wszystkich i pamiętajcie, że dyskusja nie ma kogoś przekonać do zmiany zdania lecz rzucić nowe światło na sprawę :)

Odpowiedz
Autor: citipunk 05.04.2012 21:49

nie czytałem całego ale: 1. interpretacja przepisów Stefańskiego nie jest kodeksem drogowym. Wg mojej interpretacji przepisów mogę rozjechać przechodnia przechodzącego na czerwonym świetle - w szczególności jeśli uda mi się go zabić do 1,5 metra od krawędzi jezdni. Ale że przechodzień też człowiek to tą interpretację "opublikuję " w 2012 roku w tym miejscu, i zalecę wam żeby jednak wykorzystać całą wiedzę i umiejętności żeby go nie zabić. (jestem zawodowym kierowcą, jakiś autorytet powinienem mieć ;) ) 2. interpretacja miała miejsce w 2008 roku. skutery z dwoma kołami na osi przedniej podejrzewam iż pojawiły się po roku 2008. są dopuszczone do ruchu, i nie są traktowane jako jednoślad (moja teza- jak się mylę to mnie naprostujcie). na drodze na której są 2 pasy ruchu dla ciężarówki ponadwymiarowej, mogą być 3 pasy ruchu dla samochodu osobowego, i 12 pasów ruchu dla wspomnianego skutera. 3. jeżeli motocyklista jadąc pasem 4 wyprzedzał volvo jadące pasami 1-3 to chyba wszystko OK. i to volvo zmieniło pas z 1-3 na 2-4 albo i 3,4 do pod prąd. 4. "Pojawienie się z lewej strony motocykla stanowiło więc dla kierującej pojazdem Volvo zaskoczenie". A skąd ty Kxxxx drogi ubezpieczycielu możesz o tym wiedzieć- z oświadczenia kierowcy volvo? czy jak oświadczę ubezpieczycielowi że w tygodniu rucham 14 różnych lasek- inna rano, inna wieczorem to będzie oznaczało że nie mogę spowodować wypadku ani rano ani wieczorem bo akurat w tym czasie rucham? czyli jadąc do burdelu każdy kto we mnie wjedzie jest sprawcą kolizji. no i co ... wszystkie Sądy polskie, i zatrudniane przez nie osoby są głupie (chyba mogę tak napisać bo nie mogę być stroną w procesie w którym orzeka strona zniesławiona- użyłbym właściwszego słowa, ale nie będę się narażał moderatorom .... którzy za właściwsze słowa mogą mnie zbanować). Negując i poddając w wątpliwość bajki ubezpieczycieli możemy taki głupi sąd zmusić do myślenia. Jak ktoś ma sprawę w sądzie (tak- mam na myśli głupim sądzie) z ubezpieczycielem to ma ją raz na długi ... a prawnicy ubezpieczycieli mają takie codziennie.... a że raz na jakiś czas trafi się poszkodowany z dobrym adwokatem to uczą się od najlepszych :) PS- czy na miejscu wypadku kierowca volvo podpisał oświadczenie dla ubezpieczyciela? ( i było tam napisane czy był zaskoczony, albo czy przyznaje się do winy?)

Odpowiedz
1 2 3 4
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę