Borile Multiuso - multije¼dzid³o
Jest włoski. Jest mały. I podobno potrafi wszystko. Umberto Borile zaprojektował motocykl, który ma sprawdzić się w absolutnie każdych warunkach. Multiuso (z włoskiego, w wolnym tłumaczeniu: „o wielorakim przeznaczeniu”), napędzany jest w jednocylindrowym, chłodzonym powietrzem piecykiem, który generuje zdrowe 15 KM i 16,5 Nm. Niby mało, ale całość waży tylko 84 kg. Prędkość maksymalna to 110 km/h, a zużycie paliwa ma oscylować w okolicach 3 litrów na setkę. Co jest koniecznością, ponieważ zbiornik ma 5,5 litra pojemności. Co ciekawe, Umberto Borile stworzył Multiuso tylko dlatego, że nie był w stanie znaleźć na rynku niczego, co odpowiadałoby jego potrzebom. Ciekawe podejście. Może ktoś potrzebuje doładowanego V-Maxa ?
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Fermin Aldeguer, Fabio Di Giannantonio, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez, Marc Marquez w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP. W kalendarzu PSP Łukasza Świderka czeka na Ciebie 12 wyjątkowych zdjęć zawodników, którzy w sezonie 2025 zapisywali się na kartach historii motocyklowego Grand Prix.
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
|
|











Komentarze 12
Poka¿ wszystkie komentarzeFajny enduraczek, idealny, ¿eby wyskoczyæ na plener fotograficzny, zw³aszcza, ¿e od razu ma stela¿e. No i wygl±d godny zlotu pojazdów militarnych w Bornem Sulinowie (gdzie poza BMW ...
OdpowiedzGdyby nie ta lampa i nie pomalowany na czarno silnik to z wygl±du by³by ok. Osobi¶cie koncepcja lekkiego i wiecznego sprzêtu podoba mi siê i mia³o by to jaki¶ sens gdyby by³o tanie w zakupie nie jest.
OdpowiedzCo¶ co jest do wszystkiego, czyli co¶ co jest do niczego. Brzydki jak diabli, a jak chcieli zrobiæ scramblera to nie lepiej przerobiæ suzê van van??
OdpowiedzNa autobahnie te¿ sobie poradzi?
OdpowiedzWe¼ Betê Alpa, wymieñ kierê na podniesion± i masz gotowe. Lepszy efekt mniejszym nak³adem.
OdpowiedzTylnemu zawieszeniu nie wró¿ê d³ugiej przysz³o¶ci, te rureczki pewnie uginaj± siê wiêcej ni¿ amorki.
Odpowiedz