Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Poka¿ wszystkie komentarzeA ja mam CBF 1000, która na pocz±tku tego sezonu przekroczy 100 ty¶.km. I te¿ nie wygl±da, aby siê mia³a rozlecieæ. Poza alternatorem mam wszystko fabryczne - sprzêg³o, rozrz±d, tylny amor, uszczelniacze przedniego zawieszenia, tarcze hamulcowe... No, jeszcze ch³odnica zmieniona, ale przyjê³a na siebie sarnê przy 100km/h,wiêc nic dziwnego ;). Mam ten motocykl niemal od nowo¶ci, sam zrobi³em na nim 90 ty¶.km :).
OdpowiedzMia³em kiedy¶ horneta 900 zatar³a siê panewka w serwisie powiedzieli ¿e to normalne i ¿e te silniki maj± tak± wadê i ¿e powinienem siê cieszyæ bo moja honda i tak zrobi³a prawie 70 ty¶ km. Super. Nadmieniam kupiona w salonie lany syntetyk, poziom oleju w normie.
Odpowiedz