Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzewystarczy pozdejmowaæ blokady i ju¿ mamy niez³y zapas mocy pod manetk±
OdpowiedzBlokady je¶li s± to tylko cichy t³umik. Niestety 125 4T takie s±, ¿e wpakujesz mnóstwo kasy w t³umiki, strojenie (zmiana map ), ostrzejsze wa³ki itd ... a bêdziesz mia³ 3 KM wiêcej. Co innego w 2T tam mo¿esz mieæ i z 7KM wiêcej za du¿o mniejsz± kasê.
OdpowiedzMoze masz racje. Ja widze inny problem. To maly sprzet i dosc drogi (jak na polskie warunki). Nastolatka nie stac raczej na takiego KTM-a a dorosly torche smiesznie bedzie wygladal na tym (jak na motorynce)...
OdpowiedzTen go¶c jest doros³y i wygl±da ¶miesznie? http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/KTM_Duke_125_w_miescie_maly_moze_szybciej/jazda_uliczna_ktm_125_duke.jpg.html
Odpowiedz