Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Poka¿ wszystkie komentarzewitam a jak z charakterystyka silnika tej bmki tzn czy szarpie lancuchem na niskich obrotach czy gasnie i trzeba ja krecic czy ostro ciagnie do przodu i jak z jej rzeczywistym spalaniem dzieki
OdpowiedzMotocykl nie lubi niskich obrotów i maksymalnie wysokich ( czyli silnik naprawdê kulturalny). Ja zamontowa³em dobry obrotomierz w swoim i powiem szczerze, ¿e poni¿ej 2400 obrotów nie wolno schodziæ. Minimum to 2500 gdzie mo¿na daæ ostro gaz. Je¶li nie zejdziesz poni¿ej 2400 obrotów i nie przekroczysz maksymalnych , gdzie czeka na Ciebie odciêcie masz zabawê doskona³±. Silnik bardzo elastyczny, ¶wietnie przyspiesza. Jak na singla ma³e wibracie, ale podstawa nie schodziæ poni¿ej 2400 :) . Silnik nawet na biegu ja³owym ma minimum 1540 obrotów. Widaæ, ¿e rotax stworzy³ dziwny silnik ale w u¿ytkowaniu dzia³aj±cy fenomenalnie :) Polecam :) Przejecha³em dopiero 5000 km ale polecam z czystym sumieniem. Spalanie naprawdê bardzo ma³e. Rozmawia³em ostatnio ze znajomym, i potwierdzi³ ze KTM pali znacznie wiecej. Nie mozna ufaæ spalaniu podawanym na stronie 3l/100km. Motocykl pali bardzo ma³o ale ja oponujê przy 5l/100. Wliczaj±c gonitwê po trasie i jaki¶ teren. Motocykl jest ¶wietny.
OdpowiedzNa niskich obrotach nie czuje siê jego mocy, aczkolwiek na nieco wiêkszych rwie siê do przodu jak qñ ;) Podniós³ mi siê nawet kiedy¶ niespodziewanie na 3-ce. Ga¶nie przede wszystkim, gdy wrzucasz bieg przy otwartej stopce ;) Spalanie bardzo oszczêdne - na jednym baku minimum 160-170 km.
Odpowiedz