Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeoczywiscie ze honda celuje coraz bardziej w rynek "emerycki" - ich priorytety to teraz bezpieczenstwo i "odpwoiedzialna jazda" - cbr 900 to byl przelom i mogl na tamte czasy uchodzic za maszyne hardcore - przecinaki z lat 2000 byly juz jednymi z najbardziej bezjajecznych, zeby porownac tylko do pierwszych r1, litrowego gixera 01 albo 05, niektorych zx10 czy potem sporta bmw; podobnie nakedy - nawet nie probowali jak kawa przy z 1000 udawac, ze maja jakiegosostrego sprzeta - a konkurencja prosze bardzo: ducati, aprilia, trumph - wszyscy na podium, o grubym ale mocnym b-kingu nie wspominajac; priorytety hondy teraz to 2cylindrowe popierdziawki, ciezkie turystyki, absy i "bezpieczna, odpwoiedzialna" jazda - id± drog±, z ktorej bmw od 10 lat probuje udziec...firma nie dla mnie...ps. gdybyc mial gowniarzu wiecej doswiadczenia w objezdzaniu roznych sprzetow to bys nie mowil ze bredze :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza