tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 namiot - Artykul - strona 19
Liczba wyników w poszczególnych działach:
  1. Wszystkie działy - 932
  2. Forum - 481
  3. Artykuł - 389
  4. Giełda - 60
  5. Plik - 2
  6. Firmy - 0

Nie masz planów na weekend

BMW GS Trophy Baligrod 2014 z

... , którzy wolą spać we własnej przyczepie czy namiocie, udostępnione zostanie także pole namiotowe z pełnym ...

GP Assen 2010 - wyścigi w Holandii

Andrea Dovizioso Assen 2010

... , w niczym nie przeszkodzi wizyta na warszawskim Extrememoto 2010. Znajdziecie tam specjalny namiot ...

Skuterem do Włoch - w stronę toskańskich plaż

Turystyka skuterem Austria z

... założenia miał to być i był wyjazd za parę złotych. Spanie na dziko w namiocie lub za zgodą właściciela ... ... skutera do ławki oraz znalezieniu kilku metrów gleby przy kamienistym brzegu jeziora, rozbiliśmy namiot ... ... przypięcie skutera do pobliskiej latarni i rozbicie namiotu na plaży. Kąpiel w Morzu Adriatyckim i zasłużony ... ... z półsłodkim winem. Skuter zaparkowany pod drzewem granatu, a my do spania w namiocie ustawionym jak ...

BMW Motorrad GS Trophy 2014 - zapisy rozpoczęte

BMW GS Trophy Baligrod 2014 z

... pokojami typu studio. Tym, którzy wolą spać we własnej przyczepie czy namiocie, udostępnione zostanie także ...

Rumuński motocyklowy sen - w pogoni za Draculą

na granicy z

... rodziny. Kilka osób patrzy jak rozbijamy namiot, potem wszyscy znikają i zajmują się swoimi sprawami ... ... . Niebo nie wygląda zbyt obiecująco i zapowiada burzę. Namiot już stoi, więc możemy iść na krótki spacerek ... ... . Szukając dogodnego miejsca do rozbicia namiotów, wjechaliśmy już na Transaplinę i przejechaliśmy nią kilka ... ... stwierdzam, że pod kocem, który rozkładamy na podłodze namiotu stoi woda. Nie dobrze. W rogu namiotu jest już ... ... nasze szczęście obok jest duża, zadaszona altana. Przenosimy tam namiot i idziemy dalej spać. A deszcz ...

Rajd Sardynii: Sonik zwycięzcą III etapu!

rafal sonik rajd sardynii z

... . - Mamy zawilgłe namioty, w których nie ma materaców ani śpiworów. Chodzą po nas różne dziwne robaki ...

Platinum Yamaha Street Experience 2012 - sukces!

facet i laski Platinum Yamaha Street Experience 2012 z

... toru stanęły dwa wielkie namioty. W jednym z nich mieścił się park maszyn, gdzie można było się skryć ... ... czy eliminowali drobne usterki, oczywiście również bezpłatnie. W drugim namiocie znajdowała się ...

MotoPolska 2012 - wycieczka na dwóch kołach

kobieta i motocykl z

... pozwiedzać. Noclegi spędzać będziemy pod namiotem w pięknych okolicznościach przyrody lub na przysłowiowego ...

EuroTrip 2011 - motocyklowe zaręczyny

Eurotrip z

... ziemi pod namiot, więc dostaliśmy taki w ogrodzie. Okazało się, że na miejscu pracują trzej Polacy. Tak ... ... zmianę. Po południu udajemy się raz jeszcze do Puli na pizzę. Po powrocie ledwo odnajdujemy nasz namiot ... ... . Dziś niedziela – ostatni dzień zlotu. Motocykl przy motocyklu i namiot przy namiocie. Teraz ... ... namiocie jak kawki. Dzień 8 (7.IX.11). Jedziemy dalej. Żegnamy Adriatyk i witamy morze Liguryjskie. Po ... ... pakowanie. Honcia składa namiot, a ja w tym czasie sprzątam resztę. Kurs na dziś to Francja i Monako. Szybko ...

Supermoto of Nations – czyli walka z najlepszymi

czapka nawrot

... wsparcia sponsorskiego. Namioty naszych rywali upstrzone logami największych światowych marek oraz ...