Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarzemotocykle w dalekie trasy powinny byæ proste i nie wysilone. to co klepi± teraz na ta¶mach to ¿er dla serwisów
OdpowiedzDok³adnie pik. Te¿ tak s±dze, ba³bym siê wyjechaæ motocyklem gdzie wszystkim steruje elektronika na drugi koniec Rosji. Nie mówie ze to z³y motocykl bo jak tak czytam ten test to pewnie bije BMW i Ducati multi. No ale pomy¶lcie jedziecie tym nowym KTM za 15000 Euro i nagle cos z³ego dzieje sie z tym super zawieszeniem a wy macie skitran± tylko dziesiatke i ¶rubokrêt i nie jedzie za wamni serwis KTM-a jak na rajdzie Dakar gorzej nie ma go w promieniu setek kilometrów. Co wtedy ?
OdpowiedzWtedy dzwonimy po kogo¶ ze starym Transalpem...
OdpowiedzAlbo kupujemy Tenere 660 a za resztê kasy strzelamy sobie wyprawê dooko³a kulki.
Odpowiedz