Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Poka¿ wszystkie komentarzekawasaki KLX 300 to jest motocykl soft-enduro???? a to co¶ 20-konne na wtrysku z ³adnymi lampkami to hard enduro tak? do zawodów jeszcze??? gratuluje ogromnej wiedzy w dziedzinie motocykli enduro;) KLX 300 czyli cross KX250 z silnikiem 4-suwowym o dwóch wa³kach rozrz±du, cylinder pokryty nikasylem, ch³odzony dwiema ch³odnicami+wiatraki(w zal od wersji), masa ok 105kg to jest soft enduro z lat 90'?;p To by³ wymiatacz w swojej klasie technologicznie, osi±gi, najni¿sza masa, a klas± tego motocykla jest hard enduro pzdr:)
Odpowiedznie do koñca rozumie sens Twojej wypowiedzi... Czyli co? Autor wyra¼nie pisze o tym, ¿e KLX 250S jest dualem. Nie nadaje siê do ciê¿kiego terenu i nie sprawuje siê znakomicie na "autostradowych" asfaltach (których de facto nie ma w polsce). Ja zajedzi³em etz251 na terenach gdzie by³a kiepska i nigdy nie mia³em z niej frajdy na dordze. Zawieszenie!!! i technologia wykonania eliminuj± ten motor w dzisiejszych czasach. Zgadzam siê z sygnalizowanym w artykule problemem, ¿e jak co¶ jest do wszystkiego to jest do niczego, ale zak³adaj±c obiektywizm testu, ten motor jest naprawdê fajn± alternatyw±. ETZ kupi³em za 1800 w³o¿y³em drugie tyle ¿eby w ogóle dzia³a³a i dzi¶ widzê, ¿e nie mia³o to sensu. (OK. Brak skali porównawczej) Tymczasem ten motor zdaje siê rokowaæ nadzieje na wieloletni± eksploatacje w zró¿nicowanym terenie i na ulicach bez konieczno¶ci dzielenia czasu 1:1 na gara¿ i zabawê!
Odpowiedz